1.

19 4 0
                                    


,,Azt mondták hogy valakivel együtt leszek a lakásba mert a főbérlő csak lakótársat keres. Nagyon remélem hogy a főbérlő lány lesz..."

Amikor megtaláltam a lakást kicsit habozva de benyitottam körül néztem bent és megpillantottam az elém táruló konyhát és az étkezőt. A kettő mögött egy folyosó volt amire két szoba nyílt. A kisebb megilletődés után meghallottam két lány hangot amikor köszöntem egy halkabb helloval a két hang egyből elcsendesült, és előjött bal oldali szobából egy magas fekete haju világos pirosas szemű lány tetőtől talpig végig mért majd mosolyogva rám nézett.

- Szia te vagy az új lakótársam?

- Igen úgy emlékszem ide is küldtem már a dolgaimat. – vakartam meg egy kissé a fejemet.

- Igen itt vannak a dolgaid a szobádba tettem őket ne aggódj nem nyúltam bele – mosolygott rám megint majd óvatosan megfogta a kezem és elhúzott egy szoba felé. – Gyere megmutatom a szobádat.

Amikor odaértünk a kis folyosóhoz bevezetett a jobb oldali szobába és így szólt:

- Tessék ez lesz a te szobád remélem tetszik az alapvető bútorokon kívül úgy dekorálod ki ahogy szeretnéd.

- Köszi, nagyon tetszik a szoba már is van egy ötletem hogyan dekorálom ki. – pattantam oda egy a fal melletti dobozhoz és kezdtem el kinyitni.

- Um megkérdezhetem a neved?

- Oh um igen persze én Naomi vagyok – mondtam még mindig a dobozban matatva. – Téged hogy hívnak?

- Én Aideen vagyok, viszont most hagylak nyugodtan pakolászni átmegyek a szobámba a szembe szoba az enyém ha bármi kell akkor gyere nyugodtan át – mondta mire én felálltam amit ő egy mosolyogással viszonzott majd átment a szobájába.

A szoba falának világoskék színe volt. Az utcára néző ablakok sok fényt beengedtek. Az utcához közelebbi oldalon, egy fehér sarok íróasztal helyezkedett el. Ami felett két ugyanolyan színű polc volt. Az íróasztallal szemben pedig, egy egyszemélyes szürke keretű ágy volt, aminek az alján, két kihúzható fiók van. Az ágy mellett, egy éjjeliszekrény helyezkedett el. Az ágy előtt, pedig két nagy ruhás szekrény.
,,Szerintem oda az íróasztal feletti polcra fellehetne tenni ezt" Vissza gugoltam a dobozokhoz amiből kivettem a fényfüzért amit letettem az íróasztalra majd elővettem a ,,könyvek" feliratú dobozt letettem az íróasztalra és elkezdtem felpakolni a könyveket. Miután végeztem a felrakásukkal feltettem a fényfüzért is a polcokra. 

Mikor végeztem a fényfüzérrel is elővettem a ruhás dobozaimat és elkezdtem bepakolni a szekrénybe. Már a második doboznál tartottam amikor Aideen bekopogtam:

- Kérsz vacsit?- dugta be a fejét Aideen.

- Igen mindjárt megyek – dugtam ki a fejemet a szekrény ajtók mögül.

- Rendben! – indult el vidáman a konyha felé.

Kijöttem a szekrényajtók mögül, becsuktam az ajtót majd kiindultam én is a konyhába. Nyugodtan megvacsoráztunk majd Aideen felvetette hogy megnézhetnénk valamit.

- És hol nézzük? – kérdeztem vissza kérdően rá nézve.

- Ha gondolod nézhetjük az én szobámba.

- Nekem jó!- mondtam mosolyogva majd elkaptam a kezét és elhúztam a szobája felé.

Amikor beértünk a szobájába én leültem a két személyes ágya egyik felére. A szobája sötétebb volt mint az enyém. A szobának sötét acél kék színe volt, amit jól kompenzált az ajtóval szembeni fehér majdnem a fal méretű polcos szekrény, amihez a végén egy az enyémhez hasonló sarok íróasztal ami az ablak felé nézett. Az íróasztala szép rendezett volt a ceruzák szépen álltak meg a tartójukban. Az ágya pár méterrel az ajtó mellett volt sötétszürke kétszemélyes ágy. Miután leültem az ágyának az egyik felére Aideen elindult a könyvespolchoz és levette a laptopját az egyik polcról. Ide jött kezében a laptoppal és leült mellém az ágyra. Felnyitotta majd megmutatta és megmutatta milyen filmek vannak.

- Akarsz te filmet választani? – nézett rám kissé kérdően.

- Igen – mondtam majd elkezdtem pörgetni a filmek közt. – Legyen mondjuk ez – mondtam mikor sikerült kiválasztanom egy filmet.

Elkezdtük nézni a filmet én valószínűleg valahol a felénél elaludtam.

*~*~*~*

Valamikor félálomban meghallottam Aideen és ugyan azt az ismeretlen hangot mint amikor először beléptem a lakásba. Lassan kinyitottam a szememet és felültem az ágyban. Körbe néztem és láttam hogy Aideen nincs ott csak a beszürődő fényt láttam amitől a szobában félhomály uralkodott. 

Kimentem az ajtón és a folyósón ahol kissé döbbenten álltam meg...

Egy kalandos szerelemWhere stories live. Discover now