LİSELİ KUDURUKLAR BÖLÜM 3

6 0 0
                                    

Şakasına yazılmış bir kitaptır. Kimse ciddiye almasın aşkolar.
_________________________________________

Ağhh o mey gott annem ve babam bizi basacak. Hemen Abuzittini üzerimden atıp, odanın içinde sırtlan gibi dolaşmaya başladım.

Hızlı hızlı nefes alıp veriyordum. Hemen Abuzittini saklamam  gerekiyor. Abuzittine baktığımda, sığır yavrusu gibi bana bakıyordu. Ağhh benim haşin ve güçlü erkeğim, seni daha yeni bulmuşken asla kaybedemem.

" Kızım madem ananlar gelecekti niye söylemiyorsun?" Abuzittin korkmuştu. Ahahhaah Allah'ım çok komik ahahah korkaak Abuzittiğğnnn. Neyse neyse çok komikti biliyorum ama basılmamız an meselesi hızlı hareket etmemiz gerekiyor.

" Üzerime dinazor gibi atlarken öyle demiyordun. Çabuk benim odama git ve dolaba saklan. Ben annemleri oyalarım sonra da evden defolursun. Ay pardon gidersin." Hızlıca kafasını sallayıp, benim odama girdi.

Ben de vakit kaybetmeden hızlıca anacuğumun kapısını açtım. Allah kahretsin yaa lanet kadın tam da gelecek zamanı buldu. Belki de kıllarına öldüğümün herifisinden çocuklarımız olacaktı.

Kapıyı açtığım da lanet karı konuşmaya başladı. " Bu kapı niye geç açılıyor Kezban. Gene ne orospuluklar yapıyorsun?" Yaağğğ işte anneler her şeyi bilir ve hisseder. Benim orospuluk yaptığımı nasıl da biliyor.

Neyse hemen inkar moduna geçip, hızlıca odama gitmem gerekiyor. Abuzittinle bir takım siksok işlerimiz vağğrr. "Anne ne orospuluğu sadece tuvalete sıçmaya gittim. Amma büyüttün yaağğ" annemlere veda edip hızlıca herifimin yanına gittim.

Odaya girdiğimde heyecanlanmıştım. Ayyğğğ biz şimdi siksok mu yapcezzz o mey gottt çok heyecanlıyım. Dolabı açtığımda kimse yoktu. Neeğğğğ nasıl olur yağğğğğ?

Pencereye baktığımda açık olduğunu gördüm. Kıllı, haşin ve cesur erkeğim kaçmıştığğğ. Ühühühüühü ağağağğağağağağağ ağlamamı durduramıyordum.

Odaya babam girdiğinde hemen toparlandım. " Noldu kız zilli? Neye ağlıyorsun?" Babamı takmadan odadan çıktım. Hemen banyoya gidip, duşa girdim.

Yıkanıp, makyaj yapıp siksok aman yani tiktok çekmem gerekiyor. O Abuzittin beni bırakıp nasıl kaçar! Ona siksoktan gönderme yapmam gerek.

Hızlıca yıkandıktan sonra, makyaj masamın başına oturdum. 8 kat fondöten, 4 kat siyah far, Allah katına kadar eyeliner, 9 pof allık, 7 kat maskara ve son olarak 4 kat ruj sürdüm. Üfff bee fıstık gibi gacı oldum.

Hemen tiktoka girip, Abuzittine gönderme yapmalık bir ses buldum.
" Bileeeğğ bileğğğğ yandığğğğ yüreğiiiim yanaaağğğ yanaağğğ söndüüüğğ yürreeeğiiim beniiğğm sonuğğğğm senleeeğğğ biliriiğğğm." Evet tam da istediğim gibi gönderme yapmıştım.

Benim yaptığım göndermeden hemen sonra Abuzittin Instagram'da story paylaştığğğ. Oooğğğğ meeyyy goooott Allah'ım beğğğnn nereleeereeğğğ gideeeğğm. Bu şıllık Dilara ile story atmıştı. Ağğhh olamaağğzzz.

Hızlıca mahallenin futbol sahasına doğru ilerledim. Kesin Abuzittin oralarda bir yerlerdedir. Futbol sahasına geldiğimde Abuzittinin grubu oradaydı ama Abuzittin yoktu. Götüme kadar çektiğim eteğim ve dekolteli tişörtüme bakan Abuzittinin grubuna
" ne bakıyonuz lan gevşekler!" Dedim.

Onların yanlarından ayrılmak için arkamı döndüğümde çarptığım kişiyle gözüm yuvasından tüvörk yaparak zıpladı. Kolumdan sertçe tutarak bizim evin altındaki karanlık boşluğa doğru sürükledi.

" Senin bu giyindiğin kıyafet ne lan! Bir de abuk subuk paylaştığın tiktok videosu da ne oluyor!?" Ooğğğhhh haşiin erkeğim nasıl da kıskandı.
" Sen beni mi kıskandığğğnn?" Söylediğim şeyle gözünü devirip " Aşık olduğum kadını tabiki de kıskanırım."

Hızlıca ona bi tokat atıp "Madem beni seviyorsun neden şıllık Dilarayla fotoğraf attın!!!" Attığım tokattan dolayı kellesi 5 metre yana düştü. Sinirle başını kaldırdığında, ondan korkmaya başlamıştım.

"Sen bana nasıl tokat atarsın lan!" Hızla geriye doğru gidip " Ö- Özür dilerim erkeğiiimm" dedim. Sinirle bana bakıp        
" Bu böyle özürle kapanacak bi hata değil." Deyip yüzüme tısladı.

" Ne istersen yaparım. Yeter ki beni affet aşkııığğğmm." Sırtlan gibi sırıtıp
" Soyun" dedi. Önce şaşkınlıkla yüzüne bakarken, hiç düşünmeden dediğini yaptım.
Hızlıca cebinden telefonu çıkarıp, resimlerimi çektiğinde alayla yüzüme bakıp " Yarın bütün okula bu hallerini yayacağım." Dedi.

Neğğğ inanamıyorum üğüğüğüğüüğü ben ağlarken o da karşımda gülüyordu. Babamın bağırmasıyla hızla başımı babamdan tarafa çevirdim. Olamaaağğğzz babam bizi yakalamıştı. Hem de ben çıbıldaktıııığğmm ühühüühhüü ne yapacağım beğğğn.

_________________________________________

Hepinizi en güzel yerlerinizden öpüyorum.

Kendinize iyi bakın aşkolar bayyğğğ

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LİSELİ KUDURUKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin