Început

26 2 0
                                    

Andrei era un băiat de clasa a 9 a la un liceu din capitală. Părinţii lui l-au descoperit că fumează dar nu aveau ce să îi facă şi se gândeau că nu se poate ajunge mai departe. El a fost tentat să încerce etnobotanicele la începutul clasei a 9 a când un coleg al său a venit cu un joint la şcoală. Ei au hotărât să îl fumeze după şcoală deoarece înainte de şcoală puteau fi descoperiţi.

Andrei alături de Mihai s-au aşezat la un bloc din apropierea liceului şi au început să fumeze. Câteodată se mai auzea un “ ţine în piept “, dar deodată s-a lăsat tăcerea. Cei doi erau cuprinşi de trip şi încercau să gândească raţional şi să treacă neobservaţi pe lângă restul colegilor care ieşeau de la liceu.

Andrei avea ochii roşii şi dilataţi dar încerca să se stăpânească.

El ajunge acasă dar părinţii lui erau plecaţi. El aşteaptă să îi treacă efectul şi îl sună pe colegul care a adus marfa.

Andrei:-Salut. Unde eşti mă?

Mihai: Salut. Pe unirii. Mă duc să mai iau “prăjitură“.

Andrei: Ia-mi şi mie una şi îţi dau banii când vii.

Mihai: Ok. Vorbim după.

***

Andrei: da mă. Ai luat?

Mihai: da. Vin la tine?

Andrei: nu că e asta acasă.. Vino la centrală în spate.

Zis şi făcut.

Cei doi ajung la centrală şi încep să ruleze.

Mihai îi explică lui Andrei cum poate să îşi facă singur un joint şi îi dă o bucată de foiţă. Mihai fiind mai experimentat. Andrei îi cere lui Mihai numărul lui S. care era cel mai cunoscut dealer din cartier, dar acesta refuză spunând că “S. nu dă la toată lumea.“

Cei doi încep să fumeze jointurile pe care le-a făcut Mihai şi se bucură de efect.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 03, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ultimu' cui.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum