Dürüst olun keserim valla😉
❶}✎﹏ hades itiraf ediyorum sen..❔?.
❷✎﹏ Sevdiğiniz insanlar kimler...? Hadi itiraf edelim (etiket) :)
❸}✎﹏ Burda en nefret etiğin kişiler(isim yada nick)❔?.
❹}✎﹏ Kadınların yüzde 70’inin sevgilisine bazen yalan söylediği ortaya çıkmış. Sevgiliye arada yalan söylenebilir mi(neden)❔?.
❺}✎﹏ Yapmam dediginiz seyi yaptiklariniz neler😉❔?.
❻}✎﹏ Birine cok kizdiginiz zaman ne kadar ileri gidersiniz❔?.
❼}✎﹏ Uçağınız düşüyor ve yanında sevdiğin insan veya arkadasın son sözün ne olurdu❔?.
❽}✎﹏ Konuştuğunuzda yüzünüzde istemsizce oluşan tebessümlerin sahibi❔?.
❾}✎﹏Konuştuğunuzda yüzünüzde istemsizce oluşan tebessümlerin sahibi❔?
❿}✎﹏ Evde yanlızken ve ya banyodayken kendi kendinize şarkı söylüyor musunuz❔?...
❶❶}✎﹏ Masterchef i kimin kazanmasını istiyordunuz❔?
❶❷}✎﹏Kendi gerçekliğimizle yüzleşecek kadar cesaretli miyiz ❔?
❶❸}✎﹏ İlk aşkını ya da eski sevgilisini kimler sosyal medyada takip ediyor neler yaptığına bakıyor musunuz❔?.
❶❹✎﹏ Halen unutamadığınız bir aşkınız var mı.❔?.
❶❺}✎﹏Trip atarken en cok kullandığınız ifade nedir❔?.
❶❻}✎﹏Çapkınlık kursu açılsa kimler katılmak ister❔?.
❶❼}✎﹏Toplu taşıma araçlarında, karşı cinsin yanına oturmaktan çekinir misiniz❔?.
❶❽}✎﹏Şimdiye kadar gördüğünüz en korkunç rüya nedir? Kısaca anlatır mısınız❔?.
❶❾}✎﹏ kendine bile itiraf edemediklerini karşındakine itiraf eder misin❔?.
Bu size🐥🐞🐝🐉🍟🍟🍟.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💡↣✍ᴅÜŞÜɴᴅÜʀᴇɴ ᴀɴᴋᴇᴛ✍↢💡
AdventureDüşüncelerini yansıt😉✔ Eğlenceli olacaktır. ilginç ve anlamlı sorular⛅⛅❄ iyi eğlenceler ve değerlendirmeler.