'Pffff.. Het is 3 weken geleden sinds we Shigaraki hebben verslagen.' 'dat was zeker een ding, mina' zegt Momo. Aizawa komt binnen lopen met een serieus gezicht. 'klas. ik heb een serieuze mededeling. Als beloning van het verslaan van Shigaraki gaan we op vakantie naar Amerika aan het strand.'
De hele klas juicht en ze zijn allemaal al druk bezig met plannen. 'Ik heb geen bikini, ribbit. Zullen we met z'n alle gaan shoppen voor vakantie spullen? ribbit.' Zo stonden ze de volgende dag voor het winkelcentrum.
'Zullen we allemaal onze eigen kant op gaan en rond 3 uur weer hier afspreken?' stelt Denki voor. Iedereen gaat er in mee.
Todoroki gaat een zwemkleding winkel binnen en zit rustig tussen de zwembroek te neuzen tot Tsuyu binnen loopt. hij komt omhoog en ziet dat Tsuyu naar hem toe loopt. 'kan je een leuke vinden?' vraagt ze. 'Helaas niet' Dan wijst Tsuyu een zwarte met blauw en rode strepen aan. 'Deze misschien? ribbit.' Todoroki vind hem leuk en pakt het uit het rek.
Hij trekt hem aan in het kleedhok en laat hem aan Tsuyu zien. 'En?...' Het moment dat hij er uitliep kreeg Tsuyu een bloedneus: 'perfect.. ribbit' Todoroki geeft een kleine glimlach. Hierdoor krijgt Tsuyu ook een lach op haar gezicht. :) Tsuyu heeft samen een bikini met Todoroki uitgezocht en ze lopen samen met hun tasje terug naar de afgesproken plek en wachten daar op de rest.
Bij Uraraka en Denki zijn ze door een supermarkt aan het struinen voor snacks. 'Denki! ik heb het gevonden!' Denki komt naar Uraraka rennen maar op dat moment komt er een medewerker langs lopen en Denki rent tegen de persoon aan en ze vallen om. 'Ow sorry sorry' zegt Denki. De medewerker verontschuldigd zichzelf en ze lopen beide weg. 'Lekker bezig denki' roept Uraraka naar Denki met een lach. Ze komen 20 minuten later uit de supermarkt lopen met beide een volle tas.
Om 3 uur zitten ze met ze alle op een bankje. 'missen we iemand?' vraagt Iida aan Bakugou. We missen onze Manly Shark. Sero belt Kirishima en hij neemt op. ze horen gehijg op de achtergrond. 'Kirishima, gaat het?' 'Jahoor... Ik kom er aan!' en hij hangt op. 'vreemd' zegt Uraraka.
2 minuten later horen ze gekraak op het dak. Boom! Kirishima valt door het dak en land voor hun voeten. De hele klas kijkt hem aan met verbazing. 'wat is er gebeurt?!' wordt er aan hem gevraagd. 'ik ben op een of andere manier op het dak gekomen en toen zat ik vast dus wou ik naar beneden komen. dus rende ik naar de andere kant van het winkelcentrum om te kijken of ik via daar terug kon, maar toen viel ik door het dak' iedereen lachte en zo eindigde de dag goed.
De volgende dag staan ze op het vliegveld met z'n allen. 'Hierna toe mensen! roept Aizawa. En ze zitten ze op het vliegtuig naar Amerika.
~| Tot volgend Hoofdstuk :) |~
JE LEEST
Een verhaal over 1-A (Tododeku)
RomanceDit is een verhaal over 1-A die een avontuur gaat meemaken. in dit verhaal ga ik me focussen op Tododeku. Veel plezier :)