The Flight

125 2 3
                                    

Ze zitten met ze allen op een vliegtuig, rustig te chillen en kletsen. 'Denki! Tijd voor de snacks!' 'Snacks? vraagt Hagakure. Denki opent een van zijn koffers en de koffer is gevuld met de lekkerste snacks. Pocky, Mochi, Ramune drinks, wafers, Panda dummies, etc. Sero's ogen lichten op toen de koffer open ging en hij hangt al aan Denki's arm. Tsuyu krijgt een Taro bubble tea in haar handen geduwd van Denki. 5 minuten later zit iedereen te snacken. 'Heb je er zin in Bakugou?' vraagt Deku. Met een geheven stem antwoord Bakugou: 'WAT BOEIT DAT JOU NERD'

Toen viel er een droge stilte in het vliegtuig. Deku trok een boos gezegd en begon opeens te schreeuwen naar Bakugou ' IK BEN ER KLAAR MEE MET DAT JE ME ZO KLEINEERT. ALTIJD NERRD DIT, GA DOOD DAT. IK BEN ER KLAAR MEE!!' Deku komt op adem met tranen in zijn ogen. Bakugou kijkt verbaasd naar hem net zoals de rest van de klas. Dan staat hij op, loopt naar Deku toe en activeert hij zijn quirk recht in Deku's gezicht. Deku realiseert zich te laat wat Bakugou deed en krijgt de klap vol in zijn gezicht. hij is knock out door de klap. 

Het vliegtuig vult zich met rook, dan gaan de rook alarmen af. Dan begint het te schudden. Niet door Bakugou maar de motor is ermee gestopt! De stewardessen geven iedereen een parachute en geeft iedereen instructies wat ze moeten doen. Deku komt bij en krijgt zijn instructies.

Als bijna iedereen is gesprongen springt Deku, maar zijn parachute tas blijft vast hangen aan het vliegtuig. door de druk komt hij met zijn hoofd tegen het vliegtuig hierdoor is hij weer knock out. (arme Deku altijd hem weer)

Todoroki springt uit het vliegtuig maar trekt Deku met hem mee. Hij pakt hem in zijn armen en valt naar beneden. Hij opent z'n parachute en hij land in de zee. Hij zwemt met Deku op zijn rug naar het eiland dat dicht van hun af is. Ze zien Sero zwaaien op het strand. 

Eenmaal aangekomen is Todoroki buiten adem en hij staat te rillen van de kou. hij gebruikt zijn quirk om iedereen weer op te warmen. Ze zien hun vliegtuig in de bossen van het eiland neerstorten. Ze besloten dat een deel van de groep naar het vliegtuig gaat om te kijken of er nog spullen te redden zijn en de rest zorgt dat ze de aankomende nacht kunnen overleven. 

Uraraka, Todoroki, Denki en Kirishima lopen rustig naar het vliegtuig. Als ze bij het vliegtuig zijn zien ze dat de stewardessen en piloten zijn omgekomen bij de crash. In schok gaat iedereen verder en kunnen ze een groot deel van de bagage redden. Op de terug weg komt Iida aan rennen. 'D- Deku!! hij- hij ademt niet meer. Aizawa is nergens te vinden en niemand weet wat ze moeten doen' zegt Iida met een trillende stem. Iedereen begint op hun snelste naar het strand te rennen. 

'DEKKUUUUU' horen ze vanaf het strand. Het klinkt als Momo. Als Todoroki naast Deku zit legt hij zijn hand op Deku's wang en begint met mond op mond beademing en reanimatie. Er komt geen beweging uit Deku. Na een tijd van drie kwartier is er nog steeds geen teken van leven. Iedereen kijkt huilen naar de levenloze Deku. 

'Het is te laat...' zegt Uraraka huilend en snikkend. in de stilte van de realisatie van zijn dood horen ze opeens een gekuch. 'Deku...' fluistert Todoroki naar de kuchende Deku. Deku grijpt ineens Todoroki hand en valt in zijn armen. 'Je leeft nog' mompelt Todoroki terwijl de tranen over zijn wangen stromen. Als iedereen die dag bij is gekomen van wat er is gebeurt gaan ze avond eten bij een kampvuur.

~| Tot het volgende hoofdstuk ;) Als je tips hebt of een spelfout hebt gevonden, laat het weten |~

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 06, 2021 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Een verhaal over 1-A (Tododeku)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu