Uzun boylu adam rugan ayakkabılarının çıkardığı sesi önemsemeyerek Seoul Kolejine adım atmıştı.
Öğretmenliğine uzun süre busanda devam ettikten sonra kendisine gelen teklif ile bu okula gelme kararını almıştı.Açıkçası neden geldiğine dair bir fikri yoktu ama keyfi biraz değişiklik istediğinden buradaydı.Şehirin zenginlerinin geldiği kolej olarak bilinmesinin dışında bu okul hakkında pek bir bilgiye sahip değildi.
Okulun güvenliğinden müdürün odasını göstermesini isteyerek kendi sınıfını öğrendikten sonra, öğretmenlerle girdiği kısa bir tanışma faslından sonra aklının köşesine ince ve dar elbiseli ingilizce öğretmenini kazımayı ihmal etmemişti.
Jeon Jungkook öğretmen olmak için fazla çapkındı.Neden bu işi aldığından ise hiçbir fikri yoktu.
Sonunda ilk dersini yapacağı ve sınıf öğretmenleri olacağı sınıfın kapısından iyice baktı.Bu okul gerçekten bir saray gibiydi.Her sınıfı ayrı gösterişli, her yeri ayrı güzeldi.
Saçlarını eliyle düzelttikten sonra matematik olarak ilk gününe başlamak adına kapıyı sesli bir şekilde açtı.
Fakat ilk günü hiçte güzel geçmeyecekti.
Jimin'den...
''Tae sana yemin ederim, bir saattir beynimi siktin amına koyayım, yeter sikeceğim şimdi ağzını.'' tam tamına bir saattir Taehyung'un abayı yakmış olduğu çocuk hakkında konuşuyorduk.Daha doğrusu o konuşuyordu, ben dinliyordum.
''Amına koyduğumun çocuğu, ne olur dinlesen lan?''
''Okula geldiğimden beri ağzın susmadı ki siktiğim, daha ne yapayım götümü mü vereyim dinlememek için?'' koca sınıfı kahkahası doldurmuştu.
''O da çok iyi olur kanka.''
''Sence? ikimizden göt verecek olsa bu ben mi olurdum sik beyinli?''
''Üzgünüm, ilkimi benimkine saklıyorum kanka.'' dediğini götüme dahi takmayıp kafamı sıraya koymuştum.Dün gece iyi biri uyku çekmediğim için kesinlikle güzel bir uyku istiyordum.
Ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama sınıf başkasının bağıra çağıra sınıfta koşmaya başlaması beni uykumdan uyandırmış, sinirlerimi yeterince germişti.
''Ses tellerine başka şeyler yapmamı istemiyorsan kes lan o sesini!'' bağırmamla herkes pür dikkat kesilip bu sefer daha sessiz olmaya başlamıştılar.Kafamı sıraya koyup uyumaya devam etmeye çalıştım.
''Yeni hocayı gördünüz mü lan? düz olmasam ben bile veririm oğlum.''
''Görmez olur muyum anasını satayım! yook böyle felaket bir adam.'' ellerimi kulaklarıma bastırıp hiçbir şey duymamak için çabalarken herkesin bir anda sessiz olması ile kaşlarım havalanmıştı.
Şükür susmuştular.Gözlerimi tekrar kapattım ama belimden dürtüklenmeye başlamam ile derin bir nefes almıştım.Taehyung orospu çocuğu idi bu.
''Jimin, kalk lan.Yeni hoca geldi.''
''Çokta sikimdeymiş gibi.''
''Jimin..'' diye fısıldadığını duymuştum ama pek takmamıştım
''Arkadaşını kaldır.'' bu sefer Taehyung'un sesine başka ses eklendiğinde kaşlarımı kaldırıp gözlerini açtım.Benimle böyle konuşmaya kim cürret edebilirdi?
Sırıtarak kafamı kaldırdığında görmeyi beklediğim beden kesinlikle böyle birisi değildi.
Gözlerim önümdeki rahat 185 boylu herifle kesiştiğinde, onun yeni gelen öğretmen olduğunu anlamam uzun sürmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Still With U ℘ JiKooK
FanfictionJeon Jungkook, Seoul kolejine matematik öğretmeni olarak atanır. **** Kabulleneceksin Jeon, beni sertçe becermek istediğini.