-სიყვარული მარადიულია?
- კი მარადიულია.- სიყავრული გარდაცვალების მერეც ცოცხლობს?
- კი ცოცხლობსსიყვარული არის ყველაზე წმინდა და ნაზი გრძნობა, შეიძლება ზოგს ეგონოს რომ სიყვარული უბრალოდ ერთი ჩვეულებრივი სიტყვააა და არაფერს ნიშნავს, თუმცა ეს ასე არააა. რადგან სიყვარულს თავისებური ახსნა გააჩნია და მას ყველა განსხვავებულად გრძნობს თუმცა ერთი რამ უცვლელია ის რომ სიყვარული ულამაზესი, უწმინდესი, უნეტარესი, და უსათუთესი გრძნობაააა.
როცა ვნმე გიყვარს ყველაფერი ლამაზი გეჩვენება, გგონია რომ მთელი სამყარო შენ გეკუთვნის, გგონია რომ ვეღარაფერი შეგაშინებს და დაგაბრკოლებს. არაფრი გაინტერესებს, არაფერზე ფიქრობ, შენი ფიქრები მხოლოდ შენი ცხოვრების მარადიული სიყვარულისკენაააა მიმართული, გინდა რომ სულ ბედნიერს ხედავდე , ვერ იტან როცა მის თავალზე ცრემლს ხედავ, ყველაფერს აკეთებ იმისთვის რომ შენი ერთადერთი საყავრელო ადამიანი კარგად იყოს.
როცა მას ხედავ სხეულში უცნაურ გრძნობას განიცდი, თითქოს ზამთრის სუსხმა ქარმა შენში მთელი გრძნობები ერთად არია და დალაგებას არც ლამობს,თითქოს შენს შიგნით პეპლები დაფარფატებენ და უცნაურ გრძნობებს ვიღვიძებენ.
სასაცილოა არა? მაინც როგორია ეს სიყვარული ადამიანს თავ გზას ურევს და აიძულებს რომ ბავშვური და უმანკო გახდეს, სიყავრულს თავალებზე ბინდის გადაკვრაც ახასიათებს, დიახ დიახ სიყვარული მართლაც რომ ბრმაააა და არ გაძლევს საშუალებას სინამდვილეს თვალი გაუსწორო.
მაინც რამხელა გრძნობა და რამხელა სითბო იმალება ერთი ჩვეულებრივი სიტყვის უკან.
სიყვარული ეს ერთი სიტყვააა თუმცა ის უამრავ ემოციას იტევს და თავს სრულყოფილ ადამიანად გაგრძნობინებს.
სიყვარული სიამოვნებასთან ერთად მტკინვეულიც არის, რა მოხდება თუ მთელი გულით მთელი სულით და მთელი არსებით გეყვარება მაგარამ ეს სამყარო შენს საყვარელ ადამიანს წაგართმევს? არავინ იცის ხომ ასეა. ეს გრძნობა მხოლოდ მან იცის ვისაც გამოუცდია ეს რაა არის, თუ რას ნიშნავს შენთვის ძვირფასი ადამიანის დაკარგვა.
YOU ARE READING
loveImmortal Love
Short Storyსიყვარული მარადიულია, ის ყოველთვის ცოცხლობს, ირწმუნეთ სიყვარულის და ამ სამყაროში ყველაფერს შეძლებთ