Bermulalah berahi asmara dan gelora

10.2K 52 0
                                    

Sampai ke rumahnya di sebuah bungalow, aku terus mencium bibirnya yang merah, aku sedar yang dia baru sahaja memakai gincu, aku suka, mungkin fetish aku terhadap gincu dan inai....

"Wow, san, lekasnya awak cium bibir cikgu, mantap"

"Cikgu, saya tak tahan ni, tolong lah cikgu"

Dia pegang tangan aku dan mengatakan, "jom kita memantat"

Yeyyyyy

Aku mengunci pintu dan terus membuka baju ku, batang ku yang dari tadi asyik mengalir air mazi aku dedahkan, cikgu zainab membuat pose seksi kepada ku, aiii cikgu, romen nanti baru tahu....

"Sayang fuck me, I rindukan batang, dah lama i tak hisap batang laki"

"Baik sayang"

Sungguh hebat dia menghisap kote ku, sungguh berkaliber, usapan dan hisapan nya teringat akan cerita porno dalam telephone ku....

"Slrrppp, slrrppp"

"Mmmmmm, yeah nab, I love you, mmmm yeah"

Seksi dia tak terkata, aku koyakkan baju nya dia meraung kesedapan, "wow, baby you are so tough, mmmmm"

"Can I fuck you, baby?"

"Yes you can, mmmm arghhh mmm. Yeah arghhh arghhhh"

Aku mengusap, memicit teteknya, menjilat dan menggentel tetek nya terutama puting nya....

Sambil itu, aku cium bibirnya, dan berkata

"Nanti I umur 19, i kahwin dengan you, orait?"

"Janji?"

"Janji..."

"Hehe, mmmmm arghhhh"

Sedapnya badan dia, aku masukkan batangku ke cipapnya dan aku hayun ke depan dan belakang, dan aku Moaning Dan dia begitu juga

"Sayang, besarnya batang u"
"Tetek you juga besar, mantap pulak tu"

Mendengar pujian ku, dia terus mencium mulutku tanda terima kasih dan horny....

Aku cium bibirnya yang merah dan seksi, aku ramas tetek nya yang mantap, aku fuck cipapnya yang ketat dan berair itu... Indahnya....

"Tiap-tiap minggu, you datang ke rumah I, puaskan I ye..."

"Orait sayang, but bagaimana I nak bagi alasan kat parents I?"

"Ahh, mmm that's simple... Sayang bagitau diorang yang you pergi tuisyen dengan i, padahal you puaskan nafsu i, bagaimana?"

"Bijak, sungguh bijak, i love you" aku melajukan hayunan ku dan aku cium bibirnya dan perah teteknya yang mantap....

"I love you, I nak cum ni"

"Let me squirt with you"

Orait, one, two, three...

"Ahhhh, dinda" aku peluk badannya dan aku cium keseluruhan badannya termasuk bibirnya sekali

Kami, tiap-tiap minggu berbuat hubungan seks dengan jayanya, sehingga lah umurku mencecah 19 tahun....

Gelora Cikgu Zainab Where stories live. Discover now