Okula yürüyorum ve işte geldim.
Okuldan içeri girdiğimde herkes yana çekilip yol vermişti.
L-Vay Vay Vay
Sesin geldiği yöne kafamı çevirdim.Sarı saçlı mavi gözlü ddağında küçük siyah bir küpe vardı.
L-Demek yılların popiler kızı Demi Lovato sensin.
D-Evet ne oldu bir sorun mu vardı?Aaa yoksa sen geldiğin okulda popilerdinde burada popiler olamadın diye mi böyle afralar tafralar.
L-Aslında Ben seninle Bir anlaşma Yapmak istiyorum.
D-Ne anlaşması.
L-Gel Benimle.
Elini belime koydu hızlıca elini belimden çektim.Bir anda beni duvara sıkıştırdı.
L-Bak Demi Çok Güzelsin ama bence her erkeğe sırnaşmasan iyi olur.
D-Ne yani sen beni tehtid mi ediyorsun?
L-Aynen öyle seni başka bir adam paralayamaz paralanmayı çok istiyorsan benim yanıma geleceksin.
D-Sen benimle bu konuyla ilgili anlaşacaktın?
L-Hayır.Aslında ..
Geri çekildi.
L-Elena,Selena,Taylor,Jakson,Brad,Fred.
İlk Önce mavi gözlü sarı saçlı bir kız geldi.
Sonra Kumral siyah gözlü bir erkek Taşş.
Sonra Siyah saçlı mavi gözlü bir kız.
Sonra sarı saçlı mavigözlü bir erkek buda taşş.
Sonra Kumral siyah gözlü bir erkek galiba önce gördüğüm erkekle ikiz.
Sonraa Ama buuu olamaz hayır?
D-S..
L-Hoşgeldiniz.Evet bu yeni grub üyemiz olarak alabileceğimiz Bad Girlümüz "MEŞHUR DEMİ LOVATO
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Arkadaşlar BadGirl ü sildim.Nasıl olmuş.Like ve Yorumlar beni gerçekten motive ediyor.Yazdıkça yazasım geliyor.Lütfen eleştirilere açığım ilk bölüm diye biraz kısa.Sizi Seviyorum.2.Bölüm büyük ihtimal Bugün yada yarın gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Group(Demi Lovato,Luke Hemmings)
FanfictionKötülerin Grubunu oluşturuyoruz.Erkeklerin başkanı Luke Kızların Başkanı Demi Erkeklerden Fred,Bred,Jakson.Kızlardan Selena,Elena,Taylor.