TANITIM

4.1K 70 17
                                    

Merhaba.Benim adım Mert. Bu adada kardeşim Aslı, annem Havva ve babam Onur ile yaşıyorum.Adada babam çiftlik kurdu. Çiftliğiyle uğraşıyor. Kardeşim Aslı ve ben kuş vurup balık tutuyoruz. Annem de bizim avladıklarımızı pişiriyor ve hep beraber  yiyoruz.

Tabiki bizim bu adaya nasıl düştüğümüzü merak ediyorsunuzdur.Tamam tamam.Sizleri daha fazla meraklandırmadan anlatayım : Babam Onur kaptan. Daha doğrusu kaptandı. Gemideki tayfalardan biri babama iftira atınca babam işinden olmuş. Daha sonra da büyükbabamın ısrarlarına karşın annemle evlenmiş. Sonra ben doğmuşum. 3 yıl sonra da kardeşim. Annem ve babam ben 8 yaşına gelince yaş günü hediyesi olarak okyanusu dolaşmaya karar verdiler. Bir gemi aldık ve Akdeniz'e açıldık. Oradan Atlas Okyanusu'a geldik. Atlas Okyanusu'ndan Güney Amerika'ya rotamızı çevirmişken büyük bir fırtına çıktı. Rotamızı kaybettik. Fırtınıda ben ve kardeşim Aslı başlarımızı yelken direğine vurup bayılmışız. Babam gemiyi çevirmeye çalışırken adanın çevresindeki kayalıklara çarpmış ve gemi parçalanmış. Sonra annem  ve babam bizi kucaklayıp yüzerek bu adaya gelmişler. Geldikten sonra onlarda bayılmışlar. Ben ve kardeşim Aslı ayıldığımızda onlar hala yanımızda baygın yatıyorlardı. Annem ve babam ayılıncaya kadar kardeşimle başlarında bekledik. Ayıldıklarında adayı keşfe çıktık. Benim hikayemde işte tam burada başladı. Adamıza Macera Adası ismini verdik. Anneannem gençliğinde meyveleri inceleyen bir bilim kadınıymış. Tecrübelerini anneme de aktarmış. O yüzden annem kardeşimle birlikte adanın meyvelerini incelemeye gitti. Ben ve babam adayı keşfe çıktık. Babam bir bitkiden barut yapmayı biliyordu. Adada ise bu bitkiden çok fazla vardı. Geminin kalan parçaları arasında babam 3 silah, 1 zıpkın ve 2 balta buldu. Adada yaban keçileri vardı. Biz birini vurup 2 tanesini yakaladık. Babam geminin tahta parçalarını alıp bir çiftlik kurdu. Daha fazla yaban keçisi yakalayıp çiftliğe koyduk. Akşam olunca annem kardeşimle birlikte kucak dolusu meyveyle geri döndü. Annem adada birkaç meyve hariç bütün meyvelerin sağlığımızı bozmayacağını söyledi. Akşam babam gözlüğünün merceğiyle ateş yaktı. Annem vurduğumuz yaban keçisinin derisini yüzüp 4 battaniye yaptı. Etini ise pişirip meyvelerle yedik. Bugünlük yerde yattık. Yarın babam ve ben birlikte ev yapmaya karar vermiştik.

Macera AdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin