Hemen annem ve kardeşimi uyandırdım. Annem hemen uyandı ama kardeşimi uyandırmam 4 - 5 dakikamı aldı. Annem telaşla ( Çünkü üzerine atlayarak atlayarak uyandırmıştım. Kötü bir şey olduğunu düşüşünüp korkmuş ve endişelenmiş olmalı. ) sordu. Hemen bulduğumuz mağarayı anlattım. Annem gülümsedi. Yüzündeki telaşlı ifade gitmişti.
--- Hadi gidelim.
--- Tamam.
Annem, kardeşim ve ben mağaraya doğru yola koyulduk.
..........
( Babam )
Oğlum Mert gittikten sonra mağarayı keşfe çıktım. Mağara gerçekten çok güzeldi. Tavandaki kumsala açılan delikten içeriye güneş ışığı giriyordu. İçerisi serindi. Biraz daha ilerledikçe duvardaki yosunlar seyrekleşti ve kayboldu. Mağarananın sonlarına doğru oksijen seviyesi azaldı ve önüme bir gölet çıktı. Eğilip avcumla göletten biraz su içtim. Sanırm su içilebilirdi. Kafamı kaldırıp tavana baktığımda gördüğüme inanamadım.
..........
( Ben )
Annem ve kardeşimle birlikte mağaranın girişine geldik. Denize dalarak mağaraya girdik. Babama seslendim.
--- Babaaaaa !
Ses yok.
--- Babaaaaaaaaaa !
--- Burdayııııııım ! Yanıma geliiiiiiin ! Ne bulduğuma inanamayacaksınıııııııııızz !
Babam böyle seslenince üçümüzde meraklandık. Koşmaya başladık. Babamın yanına geldik. Babam bir gölet bulmuştu. Hayran bir ifadeyle tavana bakıyordu. Bize tavanı göstererek :
--- " Hey ! Şuna bakın. " dedi. Başlarımızı kaldırdık. Tavanda yeşil taşlar vardı.
--- Bunlar da ne ?
Annem şaşkın bir yüzle :
--- " Zümrüüüüüt !!! " diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera Adası
AventuraArkadaşlar hikayemi okursanız sevinirim. Lütfen düşüncelerinizi yoruma yazın.(Küfürsüzdür) :) :) :) :) :)