Jen Návrh#1

5 1 0
                                    

Ahoj já jsem Samantha Geler ale říkají mi Sam, jsem normální sedmnáctiletá dívka. Mám dlouhé blond vlasy světle hnědé oči a dobrý smysl pro humor.

Před třemi lety jsem se nastěhovala ke svému staršímu bratrovi,protože mi zemřely rodiče při autonehodě, takže jsem musela žít v cizím městě a v jiném státě, kde jsem znala jen svého bratra Erika.

Po jednom roce jsem si našla dva nové kamarády kteří si prožili to samé s rodiči jako já. Jednalo se o bratry Spikesnovi. Neboli o mé nejlepší kamarády Luka a Jaka. Lukovi je 17 a Jake je o sedm let starší. Má světa blonďaté mikádo a Smaragdové oči. Jake narozdíl od Luka má tmavé, hnědé, kudrnaté vlasy a oči zbarvené do černa.

Musím uznat že se mi oba moc líbí ale oni se to nikdy nesmí dozvědět, co když by to znamenalo začátek konce našeho přátelství?

Dnes mě Luke pozval na večeři k nim domů, to je u nás normální ale tentokrát mi něco chtěl říct prý něco hodně důležitého.

Vzala jsem si svoje oblíbené šaty a náhrdelník po mamince. Vyrazila jsem o něco dřív abych je překvapila, nakoukla jsem oknem do obýváku protože jsem tam viděla nějaký stín.

To, co jsem viděla se mi vrylo do paměti, byl tam Luke a sál krev z nějakého postaršího muže. Než jsem stihla mrknout Luke byl pryč, stál za mnou.

Mythical LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat