Asahi ince uzun parmakları eskimiş klavyesinin üzerinde bir keze daha dolaşırken önünde ki videoyu kapattı.Oturduğu stüdyo koltuğunda kafasını geriye doğru atarken,Haruto'nun sızlanmaları yine karanlık stüdyoyu doldurmaya başladı.Asahi kafasının üzerinde çıkan hayali sis perdesini eliyle yokederken arkasını dönüp koltukta suratsız bir şekilde uzanan genç adama kulak verdi.Bir anlık sessizlikten sonra abisinin kendisine kulak vermesi ile söylemlerine yeniden başlamaya hazırlanan Haruto elinde ki cips paketini masaya bırakırken konuştu. ''Dedim başkasını bulamazsın diye, hem sen benim rapimi severdin, yeni ses isteği nereden çıktı?'' dudaklarını büzerek devam etti. ''Artık sen beni sevmiyorsun zaten bunu biliyorum.'' Haruto'nun rap yaparken sesi yırtıcı bir aslan gibi olsada, gerçek kişiliği yavru bir kedi gibiydi.Asahi bu zıtlığa hafifçe gülümseyerek genç adamın sitemine karşılık verdi. ''Kaç kere söyleyeceğim sana vokal aradığımı? Rap arıyor olsam zaten senin sesini kullanırdım.'' Haruto cips paketini yeniden eline alırken yavru kedi bakışları ile sözüne devam etmeye çalıştı. ''Ama..'' Fakat o sırada abisi çoktan bilgisayara dönmüş, diğer başvuruları incelemeye başlamıştı.
Saat gecenin geç saatlerine yol alırken Haruto, abisinden diğer parçası için söz aldıktan sonra stüdyodan ayrılmış Asahi'yi büyük bir cover videosu yığının içinde bırakmıştı.Asahi'nin aklında bugünlük burada bıraksam mı düşünceleri dolaşırken bir maile daha bakayım diyerek bu düşüncelerini sonlandırdı.
Açılan videoda bembeyaz kombininin zıttı olarak kapkara saçları ile, bir apartmanın terası olarak tahmin ettiği bir mekanda rap yapan bir çocuk çıktı karşısına.Asahi'nin aklına binbir düşünce akın ederken, kaç kere tekrardan izlediğini bilmeden bir daha tekrar tuşuna bastı.Kafasını toparladığı vakit ağzından iki cümle çıkabildi.
''Buldum seni.''
--------------------------------------------------------------------------------
Acaba Asahi ne yapacak?:D
Bu hikayeyi okuyan bir kaç kişiyi görmek bile iyi hissettirdi.Baktım çok kısa olduğundan şikayet etmişsiniz birazcık daha uzun bir bölüm atmak istedim.Zevkle yazdım.Böyle okuyan oylayan oldukça sık sık yeni bölüm atarım. <3 iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voice Of Angel - Jaesahi
FanfictionJaehyuk şarkı söylemeyi seven fakat sesi arkadaşları tarafından güzel bulunmayan bir üniversite öğrencisidir. Asahi ise üniversitede bir hayli popüler olan bir prodüktördür.Yeni çıkaracağı bestesi için yeni bir ses aramaktadır.Üniversite panosuna bi...