Abimin bağırmasıyla uyanmak zorunda kaldım..
Uzay Abim : lan! Kalk artık okula geç kalıcaz.
Oflayarak yataktan kalktım elimi yüzümü yıkadım. Odama geçip üstümü değiştirdim altıma ispanyol açık mavi kotumu giydim üstüme de yarım çizgili mavi askılımı giydim..
aşağıya merdivenlerden kayarak indim tabikide düştüm bunu yapmak hoşuma gidiyo ama düşmek kötü be ! Abilerim yine döktürmüşlerdi Evet yanlış duymadınız abilerim 3 tane abim var! Uzay, Berke , Kuzey.. Uzay Abim evin hem annesi hem babası herşeyimizi düşünür özellikle de beni hepsi için en değerlisi benim tabikide onlarda benim..
Berke abim serseri gibi takılır birsürü flörtü olmuştur asla ciddi düşünmez.. Kuzey abim ise aşk meşk işlerle hiç uğraşmaz aynı benim gibi bu huyum ona çekmiş. aslında sanırım tamamen Kuzey abime çekmişim. Umursamaz hiç bir kıza o gözle bakmaz hepsi onun için bacıdır.. Evet sıra bende " Deniz izmir Safraoğlu " Ben evin Delisi , Manyağı , umursamaz , tembeliyim ve en küçüğü abilerim üçüz hepsi aynı boydalar kaç olarak da hemde ama aynı doğum günlerini kutlamıyorlar bende olsam kutlamam kardeşimle.. Herneyse...
Annem hakkına konuşmayı sevmiyorum size sadece piskopat olduğunu söyliyim doğduğundan beri Deliler Hastanesinde yaşıyormuş Anneme ne kadar da öyle olsa deli demeyi sevmiyorum sonuçta annem o benim..Babam... Öldü... Annem...onu..
öldürdü... Babam öleli 3.yıl oluyor..
Mutfağa girdim burnuma pişinin kokusu geldi off be mis gibi kokuyor Uzay Abim yine döktürmüş..Ben : Vay vay vay! Abim yine döktürmüşsün sen yine ama !
Abim gülerek bana baktı..
Uzay Abim : Allah razı olsun da bi el at lan vicdansız!
Gülerek devam ettim..
Ben : tamam tamam
Dolabı açtım çatal bıçak falan çıkardım masayı kurduktan sonra Berke abimin bağırmasıyla irkildim..
Berke Abim : lan Kuzey aha sıçtım şimdi ağzına!
Kuzey abim koşarak mutfağa girdi ve benim arkama saklandı..
Kuzey Abim : Ufaklığım koru beni! Lütfeen!
Kahkağa atmaya başladım. Aşırı komikti abilerimin kavgası..
Berke Abim : prensesimin arkasına saklanarak korunamazsın okulda seni bulurum görürsün lan sen!
Uzay Abim : tamam lan uzatmayın hadi çabuk yiyelim geç kalacaz.
Hepimiz oturup yemeğe başladık.. yemek bittikten sonra sırt çantamı ve mp3 kulaklığımı aldım evden çıktık bisikletlerimize bindik müzik dinleyerek okula gittik.. bisiklet sürdüğümde kendimi kaybediyorum o kadar özgür hissediyorum ki anlatamam..
Okula vardığımızda bisikletlerimizi yerlerine yerleştirip okula girdim abilerim gelip bana sarıldılar sonra üst kata yani 12. Sınıfların olduğu kata çıktılar bende bahçede biraz takılmak istedim bi bankta oturdum günlüğümü çıkarıp yazmaya başladım.. bir kız önümde dikilmiş benden izin istiyor..
Beste : Selam! Oturabilirmiyim?
Ben : Tabii!