Dostluk ve Arkadaşlık Sözleri

1.8K 6 4
                                    

Merhaba değerli okuyucularımm :) Bu bölümde dostluk sözleri yazacağım. Umarım beğenirsiniz. İyi okumalar... <3 :* :) ;) :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dostlar okyanusun dibinde, midyenin içindeki inciye benzerler, az bulundukları için çok değerlidirler. ( Cemile Eyrik )

DostIuk; unutuImayacak kadar güzeI ve sadece ender insanIar yaşanacak kadar özeIdir.

Ben eIindeki değeri kaybedince biIenIerden değiI, değer verdiği için kaybedenIerdenim.

Gerçek dostIar yıIdızIara benzer, karanIık çökünce iIk onIar görünür..

Sahte dost sabuna benzer; eIini yüzünü temizIedikten sonra ayağını kaydırır..

Gerçek arkadaşı olmamak, yalnızlığın en kötüsüdür.

Arkadaşlık ağlamaksa, yüreğindeki acıyı paylaşmaksa, üzüldüğünde sıcacık bir kucaksa ve arkadaşın için ateşe atılmaksa dünya durana dek arkadaşımsın.

İyi bir arkadaşı olanın aynaya ihtiyacı yoktur.

Güller, laleler, bütün çiçekler solar. Çelik ve demir kırılır ama sağlam arkadaşlık ne solar ne de kırılır.

Arkadaşlık ağaca benzer, kurudu mu yeşermez artık.

Arkadaşlarınla öyle yaşa ki düşman olduğunda hakkında söyleyecek sözleri olmasın. Düşmanlarınla öyle yaşa ki arkadaş olduğunda yüzün kızarmasın.

Arkadaş uğrunda ölmek kolay, fakat uğrunda ölünecek arkadaşı bulmak zordur.

Kimsesiz zamanların yalnızlığında, aydınlık diyarların masalsı görüntülerinde, küçük bir çocuk yüreğinin annesine olan sevgisi değerinde bir merhaba arkadaşım.

Hayatta kimseye güvenmeyeceksin demek saçmalıktır inan. Ama kime ‘iki defa güveneceğini’ hesaplamalı insan.

En vefakâr dostumuz gölgemizdir bilirsiniz. Ama unutmayın ki; o da yoldaşlık etmek için güneşli havayı bekler.

Üç çeşit dost vardır: 1. Ekmek gibidir her gün onu ararsın; 2.İlaç gibidir, bazen ihtiyaç duyduğunda arasın; 3.Hastalık gibidir o seni bulur.

İyi arkadaş, yanında yükses sesle konuşup düşünebileceğin insandır.

Gerçek arkadaşlık iki bedende bir ruhtur.

Arkadaşlık her zaman gölge veren bir ağaçtır.

Acıların bölüşülmesi değil, sevinçlerin bölüşülmesidir dostluğu yaratan.

Geride bıraktıkIarın mı var? Boş ver! Sana iyi geIen insanIarın geride ne işi var?

Beraberken her şeyi unuttuğumuz insanIar var ya, işte onIarı unutmak çok zor.

Git rüzgar, dostuma onu nasıI sevdiğimi anIat. MutIuysa usuIca geI yanıma. Mutsuzsa, dostun her zaman yanında diye fısıIda kuIağına. Unutmasın, yüreğim daima onunIa.

İki yapboz parçasının birbirini tamamIaması gibidir iki insanın sarıIması.

Kardeş, dost olmayabilir ama dost, her zaman kardeştir.

Dostluk, toprak bir maşrapa gibidir, önemsiz bir nedenden birdenbire kırılır ve bir daha kullanılmaz.

Dostlarımla beraber olduğum zaman yalnız değilim. O dakikadan sonra da iki kişi değiliz.

Gönüller birdir dünyalar ayrı olsa da. Arkadaşlıklar, sevgiler, aşklar yalan olsa da umrumda değil dünya yansa da biz dostu unutmayız dost uzakta olsa da...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nasıl? Beğendiniz mi? Yorumları alalım..

Söz MühendisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin