Tanışmamız nasıl mı gerçekleşti durun anlatıyım :)
4/A sınıfındaydım o sıralar yeni biri gelmişti. Çok utangaçtı. Kimseyle konuşmaz. Kimseyle anlaşamazdı. 4. sınıfın sonlarına doğru anlaşmaya başlamıştık biz. Çok iyiydi aramız. Yaz tatilinde hep onlara giderdim oturur konuşurduk.(Dedikodu yapardık.) Çok iyiydi herşey. Benim genelde erkeklere karşı bir atar ve giderim olduğundan hep tartışırdık bu konuda. O erkeklerden konuşmayı severdi. Bense nefret ederdim. Erkeklere güvenmeyen bir tipim. Sonunda üzüleceklerini bile bile sevgili oluyolar,anlamıyorum. Zaten üzülüceksin neden çıkıyosun kardeşim. Bi mantıklı düşün. İşte bizde böyleydik.
Sonra 5. sınıfa geçtik aynı okul ve aynı sınıftaydık. Ben en başta Ceren diye bir arkadaşım vardı onunla oturuyodum en önde. Sonra yer değişikliği yapıldı ben öyküyle oturmaya başladım. 5. sınıfta herşey o kadar güzeldi ki. Birbirimizi korurduk,severdik. Ailelerimiz bile tanışmıştı.En azından satmazdık birbirimizi. Hatta yer değişikliği yapıldığında ağlamıştı benimle oturmak için. Biz ondan sonra hep beraber oturduk. Ama hep berabermiydik ? Tartışılır.
Şimdi 6. sınıftayız ne değişti diye sorarsanız eğer okuyun zaten anlarsınız.
Başkaları girdi araya Buse,Aleyna,Emir,Barış. Anlamıyorum ki ben. 2/3 yıllık arkadaşını saatlik insanlara satıyosun.Ondan sonrada hiç bişey olmamış gibi devam ediyosun. Karşındakini hiç düşünmeden yok o benim yok o benim kankam yok o benim herşeyim diyosun. Pardon ama utanmıyomusun. Sen benim hakkımda herşeyi bilirken ben senin hakkında artık gram bişey bilmiyorum. Başkalarıylada gezmeye başlamışsın "HAYIRLI OLSUN!" Ben senin neyinim dediğimde bana "Boomsun" diyosun. He onlar kardeşin ben boonum dimi. Sende benim eskiden kardeşimdin. Eskiden.... Başkalarıyla herşeyi yapıyosun. Bana göre onlar "BAŞKA" sana göre de ben "Başkasıyım" dimi. Yabancıyım ben zaten. Onlar gittiğinde senin yanında olucak olan ben,yaren,sümeyye,sude. Hep senin yanında olmayacak onlar. Okulda benle çok samimisin. Sosyal ağa gelince yok bonibonum glikozum. Benimde sabrım var ama artık Kullanıldığımı hissediyorum Öykü. Eski günleri özledim ben. Senin benle bir olduğun. İkimizin tek bir kişi olduğu günleri özledim. Ayrıyız artık biz. Gram konuşmuyosun benle bu konuda. Çünkü ben haklıyım bunu ikimizde biliyoruz. Herşey herkes gider sadece yanında gerçek Kardeşlerin kalır bunu unutma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Satıcı Kardeşim
Teen Fiction2 en iyi arkadaşın "Birinin" diğerinin satmasıyla başlayan hikayeme Hoşgeldiniz :) (Gerçektir.)