Jimin kollarının arasında hissettiği beden ile rahatsızca kıpırdandı. Kendi izini olmadan birinin yanında yatmasından rahatsız oluyordu.
Küçük bir mırıldanma duyduğunda gözlerini açtı, zaten uykusu hafifti en ufak sese uyanırdı Jimin.
"Jeongguk git yatağında yat..." dedi çıkmayan sesiyle.
Sanki yanında bir kedi varmış gibi bir ses duyduğunda bulanık gören gözlerini kırptı ve kollarının arasındaki küçük bedene baktı.
"N-ne?"
Jimin olayı büyütmeden bunun bir rüya olduğunu düşünüp yatmayı bıraktı.
"Bebeğim, rüyama hoş geldin."
Jimin ellerini uyuyan bedenin beline yerleştirip kucağına aldı. Tuhaf hissetmişti, ilk defa böyle dokunabiliyordu ona.
"Rüyada gibi hissetmiyorum."
Sarı saçlı olan parlayan gri/yeşil gözlerini açıp kapadığında Jimin cennette gibi hissediyordu. Sadece ay ışığı giren oda da Taehyung'un gözleri daha parlaktı... Elini Taehyung'un yanağına koydu ve yavaşça okşamaya başladı. Bembeyaz teni ve sarı saçlarıyla güzelliği karşısında ağlanacak türden bir görünümü vardı.
"Jimin-ah."
"Bebeğim."
Jimin Taehyung'a yaklaşıp dudakları dudaklarına değmeden durdu. Gözleri çok büyüleyiciydi, kendi gözlerini ondan ayırıp başka bir yere baksa ihanet etmiş gibi hissettiriyordu.
"Çok güzelsin."
Jimin dudaklarını Taehyung'un dudaklarıyla birleştirdiğinde bir süre öyle kaldı daha sonra ellerini incecik bele sarıp derin bir öpüşme başlattı. Taehyung kendini geri çekip ağlamaya başlayana kadar sürmüştü bu, birkaç saniye.
"Ne oldu? Bebeğim, neden ağlıyorsun?"
"B-beni öptün."
"Hep öpüyorum?"
"Ne?"
"Ah bu nasıl rüya? Neden istediğim gibi gitmiyor!"
Taehyung korkuyla emekleyerek yatağın diğer ucuna gitti ve dizlerini büküp yan şekilde oturdu, pürüzsüz bacakları o kadar güzel görünüyordu ki Jimin'in yutkunmasına neden olmuştu.
Elleriyle oynarken büzülmüş dudaklarıyla konuştu. "Ne rüyası..?"
Jimin küçük bedene yaklaşıp elini bacağına koydu.
"Rüyadayız bebeğim? Değil miyiz?"
"Değiliz..."
"Nasıl? Sen... Gerçek misin?"
Taehyung kafasını evet anlamında sallayıp duvara iyice yaslandı.
"Bebeğim, şaka yapma bana. Rüyada olduğumuzu biliyorum... O kadar çok bunu demeni istedim ki rüyama girdi değil mi?"
Bu sefer de hayır anlamında kafasını salladı ve bacaklarını kendine çekip kollarını bacaklarına sardı, Yatağın köşesinde duvara yapışmıştı neredeyse.
"Bana bakar mısın?"
Taehyung olduğu yerde ne kadar küçülebilecekse o kadar küçülmüştü. Korkuyordu, Jimin'den hoşlanıyordu ama korkuyordu da.
"Bebeğim, lütfen bak bana."
Gözünden düşen yaşla parlak gözlerini bir saniyeliğine Jimin'e çevirdi. Göz yaşları bile parıldıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Boy
FantasyDeli gibi anime izleyen Park Jimin'in en sevdiği karakter Kim Taehyung, bir sabah uyandığında kollarının arasındaydı. - [Tamamlandı ✔] vmin seme Jimin uke Taehyung 11/01/2021 | 16/01/2021 #1 minv #5 vmin