5. část a poslední

99 9 3
                                    

Blouznil jsem. Měl jsem nepravděpodobné sny o tom že mi někdo vyndal oko z hlavy když v tom jsem se najednou probudil. Přede mě si sedla něco velkého s podivnými ploutvemi a řeklo něco na způsob:Gaga. Já vím přiznám se že jsem byl trochu vyvedený z míry ,ve škole jsem nikdy nebyl nejlepší na jazyku a imitaci zvířat(jestli to zvíře vůbec bylo). Až později jsem se dozvěděl že zvíře které ty zvuky vydává by stejně neví že nějaká ,,řeč" existuje a tyto zvuku vydává jen v období páření (pokud se někomu zalíbí [to ale z pravidla bývá jen když samecek přinese co nejvíc rohlíků samicce] nebo taky v lepším (ale může to být i horší případ ) případě chce rohlík.

Byla to kachna. Rychle jsem na ní hodil polštář a zalezl jsem pod peřinu. Podle toho co jsme se učily ja obraně proti černé magii jsem udělal nejlepší tah. V tu chvíli ale přišla do pokoje sestřička se snídaní. Kachna se na ní ani nepodivala ale hned zjistila co má na talíři vzala si 5 rohlíků a odešla.

Možná si říkáte jak jsem to mohl všechno vidět. Měl jsem něco šikovného zabudované v oku a viděl jsem přes peřinu. A co víc viděl jsem jaké má kalhotky zdravotní sestra. Byly modré. Ale neodbočujme od temata.

Po tomto zážitků jsem se dal ma kriminalistiku. Ale pak se to ňák zvrtlo a byl jsem pachatelem já. Šoupli mě do Azkabanu a tam jsem do teď.

Bohu dík.

Tak tohle je konec mého vypracování a doufám že se vám to líbilo. Moc vám děkuju za neuvěřitelných 1,2k!

PRAPODIVNÉ FANFIKCEKde žijí příběhy. Začni objevovat