[ CHAPTER 5 ]

810 53 6
                                    

LUCYICECAFE
• • • • • • •
E J E N L A G E N D A
• • • • • • •
B O B O I B O Y
F A N F I C T I O N
• • • • • • •
[ Language : Manglish ]

• • • • • • •

{ Hit the 🌟 and comment }

[ warning : typo always ]

▄︻̷̿┻̿═━

__________________________________________

Before baca tu tekan la 🌟 dulu 😊
and siapa yg blm tgk trailer mechamato boleh tekan video dekat atas.

__________________________________________


Alyysa dan Fang terserempak dengan boboiboy di cafeteria semasa hendak membeli minuman.

"Eh abang!" Jerit Alyssa.

Haa kenapa terjerit² ni ?.

"tau tak alyssa cari abang sekeliling banggunan ni abang takde abang merayap pegi mana?".

Abang tak pergi mana² pun cuma pegi cafeteria ni la nak makan lapar.

Fang dan Alyssa hanya mampu *facepalm*.

"Kau ni boboiboy kesian adik kau kejar kau tadi tapi tak jumpa -_-" kata Fang.

Yelah² sorry adik nanti abang belanja apa² okay. *senyum + puppy eyes*.

Ishh sakit mata lah 🙄.

Titt..titt..titt..

Fon mereka berbunyi menandakan mereka perlu berkumpul di arena untuk misi. (ala macam ejen ali tu ,, fhm² jela :v)

Skip ~

Baiklah misi kali ini adalah misi untuk menyelamatkan ali , semua ejen muda MATA akan melakukan misi ini mengikut kumpulan.

"Cehh perlu ke kita selamatkan ali dia bukan penting pun" kata seseorang yang membuatkan boboiboy marah.

"Siapa kata dia tak penting! Dia orang yang paling berguna kat MATA ni daripada kau, kau tau apa ayik membuli je keja" balas boboiboy yang sengaja membuatkan rudy marah.

Rudy membaling shadow cuff ke arah boboiboy tetapi malangnya tak mengenai sasaran kerana alyssa membelah shadow cuff nya menggunakan pedang azurium miliknya. Rudy terkejut apabila shadow cuff nya dipotong begitu sahaja.

"Aku rasa kau ni dah cukup pandai, sekarang ni kita semua ada misi, yang kau nak cari gaduh dengan abang aku ni kenapa" tanya Alyssa kepada rudy.

Dia yang buat aku marah sebab tu aku serang dia kau tak payah sebok lah buat semak je btw korang mesti ejen baru kan and mesti ni misi pertama korang sebab aku tak pernah nampak pun korang semua sebelum ni, budak baru tapi dah belagak meh la sini lawan aku tengok siapa menang.

Aku bukan tak nak tapi sekarang kita ada misi bagi aku misi lagi penting daripada buat perkara bodoh yang kau cakap tadi 🙄

"Ishh kau ni dah melampau" ingin menyerang tetapi ditahan oleh iman.

Cukup rudy ada betulnya yang dia cakap tadi kita ada misi penting untuk dilakukan tapi awak buat masalah pulak sekarang ni apa kata lepas habis misi baru awak dengan dia bertanding.

Cehh 🙄, general apa maklumat misi.

Baiklah misi kali ini diketuai oleh boboiboy dan alyssa kita akan bahagikan tiga kumpulan

𝐋𝐚𝐠𝐞𝐧𝐝𝐚 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐀𝐜𝐚𝐝𝐞𝐦𝐲 ♥︎ '𝐁𝐁𝐁 & 𝐄𝐀'Where stories live. Discover now