7 september 2013...

2 0 0
                                    

Hallo, ik ben Joy, ik schrijf normaal mijn eigen geschreven verhalen over Flikken Maastricht maar ik laat je nu van mijn meest kwetsbare persoonlijke kant zien met dit echt gebeurde, over mezelf gaande, persoonlijke verhaal.

Het was 6 september 2013, een normale vrijdag, een normale schooldag voor mij. Ik kwam s'middags thuis voor de lunch en vertrok weer verder naar school. Als ik om 15u50-15u55 thuiskwam zouden we vertrekken voor een weekendje weg, wel hier in België.

We kwamen er aan en de dag van aankomst en de nacht verliep heel goed. Tot we de volgende dag gingen zwemmen.

Alles ging goed, ik was nog maar 9 jaar dus ik had nog zwembescherming aan en zwembandjes, mede doordat ik nog niet kon en nog steeds niet kan zwemmen. Toen we het zwembad ingingen verloop alles eerst heel goed. Tot ik op een bepaald moment te dicht bij zo een ding kwam dat het zwembad-zwembadwater schoonhoudt. Omdat het om de 5 minuten aangaat ging het net op dat moment toen ik er vlakbij was natuurlijk aan. Ik kon niet zwemmen dus ik kon me ook niet boven water houden. Ik ben die dag gelukkig gered, al had het geen seconde langer mogen duren of ik had het niet meer kunnen navertellen,1 seconde later of ik had hier niet meer geweest, 1 seconde later of ik was dood geweest en ik had dit alles niet meer kunnen meemaken.

Ik hoop dat jullie begrip hebben voor mijn verhaal, ik heb dit ook met veel pijn en nog een veel groter trauma vertelt. 7 jaar na het gebeurd is achtervolgd het me nog elke dag en ben ik nog steeds enorm bang van water. Het heeft mijn leven getekend en ik zal het nooit meer vergeten.

Ik wil ook lieve Laura zo hard bedanken omdat je er zo hard voor me bent nu ik het zo hard nodig heb. Weet dat je een echte vriendin bent geworden en als er iets is je het me altijd kan en mag vertellen.🤍

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jan 10, 2021 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Wat er gebeurde op 7 september 2013...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu