Burak:Olamaz deniz kacmis
Savas:Aman bosver ne hali varsa gorsun isimiz bitti zaten onunla
Burak: Abi buyuk abiye herseyi anlatirsa biteriz.
Levent:Dogru ya ee napacaz?
Tilki:Buyuk Abinin yanina gidecez ve tehdit edecez.
Mehmet: Tamam hadi herkes arabayaa!
Herkes arabaya biner ve buyuk abiyi ararlar ama bulamazlar en son karavana giderler ve buyuk abiyi bulurlar.
Buyuk abi: Hayirdir ziyarete mi geldiniz ahahah ben cok guckuyum ve hepiniz bana itaat edeceksiniz anlasildi mi??!!
Levent: Oldu kucuk abi cay kahve de getirelim manyak misin olun sen ??!!
Buyuk abi: Aa nerden bildin?
Levent: Gevezeligi kes lan!
Savas buyuk abiyi hipnoz eder ve planii anlattirir.
Buyuj abi: Sizi yanima alacaktim ve herkese karsi kullanacaktim. Ve herkes bana itaat edecekti.
Savas: O ben varken cok zor. :D
Meltem: Ee napacaz peki ya.
Tilki: Ilk ince essek sudan gelinceye kadar dovelim sonra baglayip denize atalim kurturuluruz.
Aylin: Olmaz tilki izin vermem. O benim babam.
Tilki: Guzelim bak once de boyle dedin ölüyoduk az kalsin bu sefer seni dinlemicem kusura bakma
Aylin: Eger babami atarsaniz ben de atarim kendimi
Tilki: O sana babaligini yapmamis ve sen onun icin kendini olduruyorsun. Kusura bakma ama bu tam bi aptallik ve ben sensiz yasamayamam ben de kendimi atarim ve katilimiz buyik abi olur yine!!
Sevgi: Aa yeter kesin sacmalamayi baska bi cozum bulalim biz buyuk abi gibi katil deiliz bunu unutmayin!
Zeynep: Sanirim denizin seslerini duyuyorum biseden bahsediyo
Herkes zeynebi dinler
Zeynep: Deniz adamlarina bizi kotuler grubuna gecirip istediklerini yaptirip guclerimiz alip oldurceklermiiis.
Burak: Bide bu salak kiz eksikti yaa of bi mutlu olamadik.
Tilki: Madem oyke biz iyiler oluruz onlar kotuler bakalim kim gucluymus.