Viaţă scurtă pentru Vanessa

70 3 0
                                    

Ma numesc Eleonora Morgan. Mi se mai spune Elly. Am 67 de ani. De 37 ani lucrez ca si medic legist la spitalul din Jolliwood. Sunt foarte populara in oras. Am obtinut 5 premii pentru autopsia a 5 oameni importanti in tara noastra. Am foarte multe cazuri. In spitalul in care lucrez , sunt foarte privilegiata si ingrijita de catre ceilalti medici si asistente . Aceasta este o meserie foarte grea . Chiar azi mi-a venit un caz destul de ciudat. Au adus cadavrul unei fete de vreo 16-17 ani... Nimeni nu stie ce s-a intamplat cu fata. De aceea , parintii ei au decis sa apeleze la mine. Era o fata frumoasa , cu parul roscat si suvite mai deschise la varfuri. Era inalta si avea o piele  alba ca laptele. Dar era vanata la fata din cauza mortii. Parintii ei , au insistat ca organele ei sa fie donate celor care au nevoie . Dar mai intai , trebuia sa facem analizele lor. Toate au iesit bune... Inima ei a fost fmdonata unei fetite care avea mare nevoie de ea.

Am luat creierul. L-am cantarit . Se pare ca avea 1,30 de kilograme. Ceva uluitor. Avea o inteligenta cu un IQ de 180 de puncte ! Nu era de mirare cate avea in cap. Dar la autopsie , impreuna cu toti medicii si toate asistentele , au fost uimiti de ce toate venele de la maini si picioare erau crepate si umflate , iar tamplele capului erau explodate. Era frumoasa dupa ce a fost curatata de sange ! I-am trimis trupul neinsufletit la etajul 2 al spitalului. Tocmai am studiat mai mult creierul. Ii placea de un baiat . Erau defapt un cuplu. Dar el a lasat.o pentru alta fata. Ea afectata . Asa ca a amestecat intr-u pahar mai multe solutii de curatat , parfumuri , balsam de rufe , sapunuri , geluri de dush , si clor si le-a baut. S-a inchis in camera si dupa ce le-a baut ! A inceput sa urle cu tota puterea ! Nimeni nu stia de unde se aude. Pana parintii ei au tot incercat sa sparga usa , era deja prea tarziu... Ea murise deja. Arata intr-o stare oribila ! Parintii ei erau distrusi ! Era o fata curata si ingrijita. Tote hainele erau patate su sange. . . Am ramas uimita ca parintii ei au avut o inima asa de mare. Toate organele ei erau sanatoase. Asa ca le-au donat copiilor care aveau nevoie mare de ele. Inima : unei fetite care traieste acum fericita alaturi de mama si familia ei !

Am multe cazuri de rezolvat. Dar acesta m-a impresionat cel mai tare. Cand am mers la inmormantare , am chemat toti colegii din spitalul de morga... Toti au plans . Fata avea o inima mare . Isi iubea parintii extrem de mult. Ei erau distrusi rau de tot . Pana si eu am plans . Isi iubea atat de mult iubitul , incat si-a dat si viata pentru el . ..

Parintilor ei nu i-au venit sa creada cand l-a vazut pe el langa sicriul ei gata sa fie pus in pamant . S-a jurat cu mana pe sicriu in fata tuturor urland: "Vanessa ! Ti-ai dat inima la dracu' pentru mine ! Te iubesc si te voi iubi mereu ! Jur sa fiu si eu asa cum esti si tu acum in sicriu, daca voi mai avea o iubita ! Eu pe tine te iubesc ! Si am sa raman toata viata singur doar cu gandul la tine si cum ai plecat acolo sus pentru mine! Te iubesc enorm de mult. Si imi pare rau ca nu am fost alaturi de tine  cand ai avut nevoie de dragostea mea ! " Toata lumea a izbugnit in lacrimi cand au auzit ce a zis tanarul.

Chiar si eu am plans. Au trecut toate astea... Acum e vremea sa imi i-au ramas bun de la slujba aceasta.

Sunt batrana... Si eu mai am putin si mor. Trebuie sa i-au pensia... Si abia ca mai ma pot tine pe picioare... Am riduri si cearcane pe fata din cauza noptilor nedormite din cauza sotului meu David. Si toti colegii imi organizeaza o petrecere de ramas bun.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 03, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viaţa de medic legist.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum