Bernyanyi dengan lenggok gaya dan tari memang menjadi perhatian setiap lelaki buaya casanova di kelab malam.Gee seorang penyanyi verstyle dengan keramahan dan kejelitaan yang ada padanya.tutur cara dan lirik mata dari sepasang matanya yang menggoda sesiapa saja memandang.lentik bulu mata,bibir terlukis kemas dan cantik,rambut terurus rapi panjang dan harum sentiasa,lengkap berpakaian layaknya seorang penyanyi yang disayangi ramai.Susuk anak mami itu menjadi igauan ramai lelaki yang dahaga hiburan dan tak kurang yang terbuai dengan irama cinta wanita pelayan disitu.
Lagu My all nyanyian asal artis hollywood didendangan oleh Gee sebagau pembukaan hari dan pentas malam tersebut.Dari muka pintu terlihat lelaki berpakaian kemas sedang melangkah masuk dan sesekali menoleh menjeling kearah pentas.Disudut hujung dalam kelam cahaya sesekali berwarna biru dan hijau lelaki itu memandang merenung ke arah Gee dan membuat penyanyi itu tidak selesa.Apatah lagi Gee bukan jenis perempuan pelayan kelab malam yang mudah didekati.Hashim,seorang lelaki yang setia dengannya.Sentiasa ada untuk Gee kemana saja dan bila bila sahaja.Hidup Gee tak perlu lelaki casanova lain ynag hanya mengambil kesempatan sahaja.Segala belanja dan tempat tinggal juga biaya soal kecantikan,ditanggung sepenuhnya oleh Abang hashim.
Sambil menyanyi mata Gee tertindih dengan pandangan jahat lelaki dihujung sudut.Selepas 4 lagu,Giliran baby sahabat pentas pula menghiburkn pelanggan.Maka itulah masa untuk Gee ambil masa rehat dan minum.Sebelom hari lewat malam dan pentas tarian penuh dengan penari penari salah step.Hahahahahaha.
Dapat stau nota di tangan Gee dari pelayan dan terus beri digenggaman tangan.Tertulis "join me please".
Terbeliak mata seksi Gee hingga bulu mata tersentuh alis tebalnya.
"Who is that man?"soalnya.
"Hey dia ingat i pelayan ke disini?
Dia faham ke tak consep disini...i m singer and no booking or what ever untuk duduk dengan pelanggan.no way!!!.mereka dah mabuk dan macam macam boleh berlaku." Jawapan Gee pada pelayan untuk disampaikan kepada lelaki itu yang khabarnya diiringi peguamnya berhibur disitu.Seperti di awal tulisan,Gee memang tak perlukan mana mana lelaki lain lagi kerana abang Hashim cukup memenuhi segala kemahuannya.Cuma Gee perlu jaga diri sebaiknya supaya tidak melukakan hati Abang hashim yang sangt menyayanginya.
"Gee dia nak minta kau duduk sekejap saja dengan dia.dia tulis check rm 3000 untuk kau .pergilah..sekejap saja..tak perlu lama lama.sekadar jaga hati pelanggan."pujuk rayu boss pada Gee dan buat Gee beralah dan dengan niat sekadar menjaga hati pelanggan tempat hiburan itu yang meroyan nak Gee teman minum walau sekejap hingga sanggup bayar 3000 ringgit untuk sekejap masa .
"Hurmmm....ye lah..tapi sekejap saja dan pastikan pengawal keselamatan jaga saya kerana saya tak mahu disentuh di raba seperti pelayan yang ada." Gee beralah tapi bersyarat.
Dari kejauhan kelihatan tubuh Gee yang menggiurkan.Anak mami tak akan jemu di pandang mata.Tak menggoda pun masih da yng tergoda.Susah didekati bagi kenalan baru.Maklumlah hidup di Kuala Lumpur.Sikap dan cara lelaki yang ada yang nampak sangat polos...sebenarnya ramai dari itu hanya lelaki bertopeng syaitan.tak lekang mata jahat lelaki itu .Seolah tak sabar menanti Gee tiba di meja dia dan kerusi juga minuman sudah sedia.Minuman Gee hanya bar tender yang faham dan tak perlu di sebut lagi...Bila tahu Gee mahu minuman.Siaplah air syaitan itu diolah oleh bartender tersebut."Hello,hai..i m Gee and you?"
Sapaan pertama Gee pada lelaki tersebut dengan senyuman paling manis seperti selalunya pada siapa pun.penuh sopan dan sikap berhati hati terselit di gaya dan cara gadis yang penuh seribu kisah hidup dengan lelaki yang bernama buaya di lingkaran hidupnya."I m tahir,i like to sit with you for a few minit and i like to know you also.come and sit here side me.lets drink...cheers..!!"
Keterujaan jelas dari jawapan lelaki bertubuh sasa tinggi lampai dan agak kacak penampilannya itu sambil mengangkat gelas minuman dan di lagakan ala ala orang barat berkenalan.
Gee hanya berdiam sambil menikmati nyanyoan sahabatnya yang di panggil dengn nama Baby di situ.tak kurang juga ayu dengan tubuh tinggi lampai.berambut pendek potongan layer berwarna perang terang.Begitu juga dalam hal ehwal penyanyi di pusat hiburan itu.sama sekali tidak dibenarkan bergaul mesra dengn pelanggan kecuali permintaa dari pelanggan v.i.p. yang juga terikat dengan adap dan cara yang lebih sopan berbanding dengan pelayan.
"Gee comes from indian family ke.your face is like madhuri dixit and sometimes look like our artis in malaysia...ziana zain.i love your eyes...there is hidding something."
Tahir memulakan perbualan sambil memuji dan mula bermain saiko dengan ayat manis pahit pahit masam nya.yakin sungguh dia dengan ayat begitu.
"Dah mula buaya ni buat ayat nampaknya".berkata kata hati Gee sambil dijari ad teman setianya sebatang rokok.
YOU ARE READING
Berdosakah Aku Mahu Dicintai
RomanceSeorang gadis remaja bertubuh genit terlahir dari sebuah hubungan retak ibu dan ayahnya.Dibesarkan penuh ketegasan dan disiplin juga agama yang baik oleh atuk dan opah.Berdikari hidup sedari umur 14 tahun merantau membawa hidup,lari dari kehidupan s...