Memulakan hari dengan jutaan rasa berdosa dalam diri.Gee terus tabah menjalani hidup yang sememangnya dia tahu berdosa dan sentiasa melakukan dosa.Apakan daya kehiduapn tanpa pembelaan dari orang orang terdahuku sejak kepergian arwah atuk yang mendidik dari kecil.Hidup Gee kecundang goyang hancur dan tekanan demi tekanan diharungi dengan hanya pendam didalam hati.Dari riak watak diri yang ditontonkan tak siapa mengerti dan dapat meneka apa didalam hati dan apa kesedihan yang di harungi Gee .ada tidak seorang lelaki yang sangat mulia hatinya hadir membantu Gee menjalani kehidupan dikota Kuala Lumpur.Ditengah kemewahan yang memrlukan banyak pengorbanan.
Hashim bertemu dengan Gee di pusat hiburan sedang menyanyi juga.Tetapi waktu itu Gee masih baru dalam bidang hidup malam.Dengan beberapa pertemuan Hashim jatuh cinta pada gaya Gee dan mengenali Gee dengan lebih rapat.Hashim sngt memahami Gee,perbelanjaan harian dan keperluan Gee ditanggung sepenuhnya oleh Hashim.Dia seorang usahawan pembinaan dan agak dikenali ramai di Kuala lumpur.Orangnya tinggi lampai dan berkulit sangat putih,ermmm hensem wooo..heheheh.
seperti biasanya Hashim akan sampai pada waktu tengahar untuk rutin makan bersama dan membeli barang kerpeluan atau beriadah ke shoping complex untuk beli pakaian untuk buah hatinya yang comel tu.Gee sangat manja dengan hashim.apa sahaja kemahuan,apa sahaja keperluan dipenuhi Hashim tanpa ada soalan.Pada Hashim senyuman Gee adalah kebahagiaannya.Ramai yang cuba menghimpit Hashim hanya kerana kemewahan yang ada.Hashim seorang lelaki yang tidak suka berdusta.Secara jujurnya Hashim akui dia sudah beristeri dan Gee di gelar isteri ke 3 nya.Gee sudah bertahun tahun hidup seperti suami isteri dengan Hashim.Serasa tidak perlu lagi kehidupan lain selain dari itu.tetapi agama tidak mengajarkan dosa zina,agama tidak mmbenarkan dosa minum arak,agama tidak menyuruh mendedahkan aurat semata hanya mencari rezeki.Perkara sebegitulah buat gee sering bermenung memikirkan nasib masa hadapan dan sampai bila .Dimna noktah sebuah mimpi indah ini.Setiap kali persoalan itu berlegar di akal,Gee mesti menitiskan airmata.
"Hey...ayang...mengelamun apa tu dari tadi yang? jauh sangat nampaknya lamunan you tu.Ada apa lagi yang tak cukup ke".
sapaan Hashim buat Gee tersentak dari lamunan tentang dosa dan pahalanya.Hampir sahaja terkeluar soaln dari mulut Gee tentang berapa lama lagi hidup perlu macam tu.tapi gee tahan kan .tak mahu merosakkan suasana yang disusun baik oleh Hashim.
Begitulah kehidupan Gee mencari bahgia dengan caranya sendiri.Keluarga hanya sekadar dalam kad pengenalan dan Gee jauh dari semua tu.Tapi tak pernah Gee lupaan mereka,ada waktu terluang Hashim bawa gee balik ke kampung bertemu keluarganya.Apa yang buat Gee terluka dengan mereka?.Gee selalu disangka melacurkan diri di Kuala Lumpur.AHHH... abaikan episod menyaitkan itu.Nanti penulis akan bawa pembaca hanyut kedalam kisah itu coming soon.
"ayang...no,no,no,... tak mahu lah macam tu.nampak sedih je ni.jom kita minum minum .lepas tu kita kena balik yo nak siap siap pergi kerja nanti nak bersolek je berjam jam".
pujukan hashim pada gee sambil mengucup dahi dan membelai rambut ikal gadis manja tu.terbuai dan sangat bahagia gee dalam kasih sayang lelaki sebaya umur ibu gee sendiri itu.malah lebih tua hashim dari ibu gee sendiri.tapi cinta itu buta.bahagia tidak mensyaratkan berapa usia dan siapa orangnya.apa yang gee cari hanya kasih sayang yang hilang tika arwah atuk dijemput allah satu masa dulu ketika gee berumur 11 tahun.gee hilang segala galanya dalam hidup.tempat bermnja,kasih sayang,ketenangan da macam macam lagi.Apa sahaja yang diperbuat selalu disalah ertikan.Hingga jalan cerita hidup gee tertulis tersusun tercipta ditengah tengah bandaraya Kuala lumpur sebagai penyanyi.
Di kondominium sri saujaya sentul,gee mencipta hidupnya.
"ok i nak kena jumpa kawan kejap ni yang,you rehat rehat nanti dah sia nak pergi kerja call i ye."
pesan hashim seraya menjelaskan ada tugasan kerjanya.mahligai semntara mereka di tingkat 5 penuh memory indah bersama.
"sayang, awak kemana tadi dengan hashim.awak tak kejutkan saya bangun tidor pun ye".
Suara vistana seorang lagi buah hati yang sangat gee sayangi.sambil buat muka seakan merajuk mahu dipujuk vistana juga megharap gee memujuk.
"alaaaaaaa sayang hashim ajak saya makan tengahari tadi,pergi beli belli baju ni ha,nak kerja baju dah tak de yangatik cantik".
gee menjawap dalam nada memujuk manja .mata menjeling kearah vistana sedang makan maggy.
"ok,kejap lagi sebelom masuk kerja kita gi makan dulu ye.saya belanja awak,sebab hari ni hashim hantar kita pergi kerja.nak lepak dekat tempat kerja kita katanya malam ni.macam mana ok tak?."
gee mengajak vistana makan malam bersama hashim malam nanti dan di sambut mesra oleh vistana dengan wajah yang lega dipujuk.
makin surprise tulisan kita ni bila muncul pulak buah hati gee satu lagi kan.so...stay read ye.ok jom berkenalan dengan vistana the girlboy gender.
vistana seorang gadis baik yang terluka terderita dengan cinta lalunya dan mengubah dirinya ke perwatakan tomboy.tapi jiwa dan hatinya halus dan sangt penyayang.pertemuan dengan gee ketika gee sedang dalam mencari kerja untuk kerja malam dan sebagai penyanyi vistana memperlawa gee menyampaikan sebuah lagu .bermula dari itulah ada yang berkenan dan memperlawa gee jd penyanyi di salah sebuah pusat hiburan di situ.seperti yang kita semua maklum,kejelitaan gee memang buat ramai tertarik dan gee memang jadi rebutan pemilik pusat hiburan untuk dijadikan kuntuman bunga menarik kumbang kumbang tanduk yang dahagakan hiburan dan senyuman diluar dari rumah mereka.gee hanya memainkan peranan menarik minat pelanggan pusat hiburan dengan menyanyitidak lebih dari itu.gee di jaga dan dikawal baik oleh vistana dan sahabat sahabatnya yang lain.kerana vistana tahu gee bukan seorang gadis liar dan masih sangat takut dengan ragam dan kerenah kumbang kumbang yang mabuk .vistana tinggal bersama gee di sebuah bilik sewa asalnya.selepas bertemu dengan hashim mereka berpindah ke kondominium yang disewa khas untuk hashim berehat bila ke kota kuala lumpur.apa yang menariknya ,hashim tidak pernah memisahkan vistana dengan gee.hashim seolah faham ketiadaan hashim memang harapkan vistana jagakan gee.nampak tak? betapa gee seorang yang disayangi dalam kisah ni.kehidupan mereka bertiga diperhtaikan kawan kawan lain dan tak ada yangberani kata apa apa.merka bertiga selalu sahaja kemana mana bersama.seolah sebuah keluarga yang kecil satu gadis dengan dua buah hatinya.haip!...jangan minta cerita sebalik hubungan vistana dan gee.this is not 18 sx ha...heheheheh.apa pun kehidupan mereka bertiga memang ramai yang cemburu.
gee pula tidak mampu melihat kawan kawan lain kesusahan dan gee suka membantu mereka mereka itu.itulah yang menyebabkan walau ramai yang cemburu dengan hidup unik mereka bertiga tapi tiada berani mengganggu.ada masa luang mereka bertiga berhibur bersama sama nak kata macam belangkas.mana ada belangkas melekat bertiga so,pandai pandai lah korang nak letak apa benda yang melekat 3 tu.
vistana menyanyi dipusat hiburan sekitar kuala lumpur telah agak lama dan gee banyak belajar dari nya untuk berdepan dengan banyak kerenah kumbang kumbang mabuk .
hari menunjukkan masa bersiap sedia untuk pergi bekerja gee tanpa segan silu dengan sikap manjanya hanya mengenakan skirt potongan duyung dengan rambut ikal panjang paras pinggang merengek pada vistana untuk minta di zip kan baju bahagian belakangnya.
"sayangggggg.......tolong zip baju saya ni.alaaaaaa susahlah pakai baju ni".
vistana hanya biasa dengan pakaiannya kemeja dan seluar jeans kodroi.bergaya kacak dan sikap tenangnya di gilai ramai perempuan lain dipusat hiburan sekitar kuala lumpur yang terdiri dari golongan lesbian.hurmmmmm andainya sahaja dosa itu kelihatan dengan mata besarnya.pasti mereka semua akan berlari hingga lupa tentang hidup melainkn bertaubat semahunya.
namun apabila menyanyi vistana berubah watak dengan mengenakan rambut palsu dan solekan mengubah wajah kelakiannya kepada wajah barbie yang sangt comel.yang juga sebenarnya dia adalah dari darah campuran juga.tak kurang jelita vistana sebenarnya hingga ada yang samakan wajah gee dan vistana seolah mereka dua beradik.
"ayannnnnnng,i dah siap...you nak balik pukul berapa ni.i nak pergi makan sebelom masuk kerja.madu you merajuk tadi kita pergi detting tinggalkan dia,hahahahahah,balik cepat tau".
gee menelefon hashim dengan suara serak basah dan rengekan manja gee yang pastinya sentiasa buat hati hashim cair semacam ais batu di tengahari.jam menunjukkan hampir pukul 6 petang.
"ayang,,turun laaaa i ada di bawah ni dah ha..malas lah i nak naik.nanti nak turun balik.i tunggu you di bawah je ye".
hashim denga cepat sudah sampai menunjukkan dia hanya ada disekitar kondominium tu sahaja.seyianya seperti matahari yang akan terbit bila tiba masanya.tidak pernah melukakan,tidak pernah mengecewakan.dia memang lelaki yang baik.belom pernah sekalipun marah gee.membebel tu adalahperkara biasa bagi hashim pada gee gadis nakaldan manja kesayangan hatinya.nak tahu jarak umur?.hurmmm takpayahlah..rahsia sikitlah.hahahahaha.
"aaaaaayang...jom.kita pergi makan dulu ye.mi sup di bangunan mara tu,ana merajuk tadi".
gee berceloteh sambil buka pintu pajero dan masuk kedalamnya.main campak je apa yang ditangan .itu sudah biasa bagi hashim.mengemas kereta sebelom pulang kerumah anak isteri di bentong,pahang.apa nak buat lagi demi kasih pada buah hati genitnya itu hashim redha.
dalam perjalanan dicelah celah ceruk kotaraya kuala lumpur itu,sambil alunan maria carey wihout you jadi halua telinga mereka bertiga.vistana dibelakng tak banyak bercakap.dia memang seorang yang pendiam .dia hanya akan mula berceloteh selepas dari jam 11 malam..dalam istilah mereka kepala dah penuh.tak asing bagi mereka minum minuman keras ada yang punya sebab sendiri.salah satunya adalah gee sendiri.sebagai penyanyi gee perlu bergelek dangdut dan itu tak mungkin berlaku jika gee dalam keadaan normal tanpa pengaruh alcohol.sifat malu tanpa pengaruh alcohol sangt tinggi bagi mereka disitu.jangan mudah kita sangka mereka yang didunia malam tida ada sifat malu.meeka sama sahaja seperti wanita lain atau lelaki lain diluar sana.eh ceramah pulak.ok now..continue.
sesampai sahaja di bangunan mara kelihatan ramai pelanggan mi sup utara di situ yang sangat terkenal dengan sedapnya.mata tertumpu pada gee yang wow,dengan seksi dan comelnya.gee dah biasa dan hanya buat macam tak nampak apa yang penting makan sedap.vistana dan hashim berbual tah apa yang dibualkannya.mereka berdua memang kenal sudah terlalu lama sebelom adanya gee lagi.hanya rapat selepas gee ada.bayak kisah mereka terbuku dipusat pusat hiburan dikuala lumpur tu.
berlalu masa terlalu pantas rakan yang vistana kenal memang telah lama mengahwini hashim dan sudah punya anak tia itu.
YOU ARE READING
Berdosakah Aku Mahu Dicintai
Roman d'amourSeorang gadis remaja bertubuh genit terlahir dari sebuah hubungan retak ibu dan ayahnya.Dibesarkan penuh ketegasan dan disiplin juga agama yang baik oleh atuk dan opah.Berdikari hidup sedari umur 14 tahun merantau membawa hidup,lari dari kehidupan s...