Autor POV.
Cleo este o fata de 15 ani care a crescut într-un orfelinat.
Ea nu si-a întâlnit niciodată părinții.
Aceștia au lăsat-o la orfelinat cand ea avea doar 2 luni.Ea mereu a fost judecata după locul în care trăiește, după cum arata, si dupa cum se îmbracă.
La scoala ea era mereu subiect de vorbă, și toată lumea se lua de ea ca nu are părinți. Singurul lucru care o liniștește este cantatul.
Singurul care îi este mereu alături este Noah. Cel care mereu o ajuta cu ce poate.
Noah este prietenul cel mai bun al lui Cleo. Mereu o ajuta si ii este alături atunci când lumea o judecă si spun ca este o urâtă și săracă.
Noah este un băiat de 17 ani căreia îi place să danseze. El mereu a vazut ceva special la Cleo. Niciodată nu a judecat-o după felul în care arată, după cum se îmbracă, și pentru faptul că nu are părinți. Acesta o vede pe ea mult mai diferita decât celelalte fete, ea nu este deloc falsă și îi spune mereu tot ce are pe suflet, de asta este prietena lui cea mai bună și se intelege mereu, și îi spune orice ei.
Ei s-au întâlnit intr-o zi la liceu, unde ea era încolțita de niste fete care erau foarte nervoase, din cate văzuse el. Ea era foarte speriată pentru că nu știa pe nimeni si nu știa nici macar liceul, pentru că ea era nouă.
O fată a vrut să-i dea o palmă, dar atunci baiatul s-a repezit la mana ei si a prins-o. I-a spus fetei să plece, iar atunci cand fetele s-au îndepărtat fata i-a sărit în brațe. El a întrebat-o de ce fetele acelea s-au luat de ea, iar ea a spus că încerca sa-si gaseasca clasa pentru că era nouă. Aceasta nu era atentă și s-a ciocnit de una dintre ele. Atunci acestea au început să se i-a de ea.
După ce Cleo i-a explicat ce s-a întâmplat, acesta s-a oferit să-i arata liceul. De atunci a început totul, a început o frumoasă prietenie.
Acesta este primul capitol. Sper sa va placa💞💞
CITEȘTI
Fericirea doare
RomanceO fată, ajutată de prietenul ei cel mai bun ca să scape de la un orfelinat îngrozitor, ajunge să regrete acest fapt. Ea regretă că a aflat adevăratul scop al băiatului, atunci cand acesta își recunoaște adevăratele sentimente pentru ea. Ce se va i...