Prolog

354 16 0
                                    

Madison Black. Alebo ináč prezývaná čierna vdova. Cez deň normálna baba, v noci neľútostný zabijak. Nemá city.Nepozná čo je to bolesť, strach a zúfalstvo. Nemá s nikým zľutovanie. Nikto poriadne nevedie ako vyzerá iba jej obete. Keď sa niekoho v meste opýtate či pozná čiernu vdovu všetci zblednú. Každý sa jej bojí. Každý keď začne sa začne stmievať zaleze do svojho domu poprípade sa zašijú v nejakom bare ktorý neopustia až do kým nezačne svitať. Čo je to dievča zač? Odkiaľ prišlo? Prečo to robí? To sú otázky ľudí z mesta. Madison ako malá prišla o všetko. O rodinu, o domov proste o všetko čo mala. Vyvraždil ich najobávanejší bojoví klan hádam celého sveta. Nikdy nikto nevedel v ktorom štáte, meste, dedine alebo dokonca lese sa objavia. Otec Madison bol veľmi bohatý a mal dobré postavenie v spoločnosti. Jej mama bola právnička. Takých ľudí klan priam vyhľadával. V noc ktorú sa to stalo mala Madison asi tak pol roka. Klan podpálil ich dom. Rodičia ako sa snažili dostať von tak spadol na nich strop. Telá ich rodičov pohlcoval oheň ako aj zvyšok nábytku. Vodca klanu sa s diabolským úsmevom na tvári pozeral ako dom horí. Keď započul plač kázal jednému so svojich učencov aby sa šli pozrieť kto to je. Keď mu učenec doniesol dieťa spýtal sa či ho má zabiť. Majster chvíľu rozmýšľal a nakoniec povedal nie. Videl v tom malom dievčatku čosi viac. Staral sa o ňu a trénoval ju ako nikoho iného. Keď dosiahla 18 rokov skončil sa výcvik. Stal z nej zabijak ako nikto iný na celom svete. Dokonca sám majster sa jej začal trochu báť ale nikdy to nepriznal. Každý z jeho najlepších bojovníkov bol v nejakom väčšom meste kde to čistil. Vedel že nebude dobré ak ostane Madison uňho tak ju poslal do Londýna kde jej posiela úlohy ktoré má plniť. A ona ako poslušné dievčatko ich plní. Aj keď niekedy spraví niečo čo je jej otec nekázal. Ale čo sa stane ak dá Madison úlohu ktorú sa jej nepodarí splniť? Čo ak sa jej ľadové srdce roztopí a zamiluje sa? Poslúchne Madison otca a splní jeho rozkaz alebo sa celému klanu postaví?

Black WidowWhere stories live. Discover now