Sevgili arkadaslar ilk hikayemi yazmaya baş iyi gülüşmeler..
-sevgili bayanlar, sevgili mahvolmuş kadınlar.Bir " hayatı kayanlar " programına daha hoooşş geldiniiiz!!
Bugün yine birbirinden muteşem, amann pardon feci konularımız ve hayatı kaymış kadınlarımız var. Yine kulaklarınıza,gözlerinize inanmayacaksınızzz..İnanmaya inanmaya göz yaşlarına boğulcaksınız efenimm..Yüzme bilmeyenler yandı hahahah haha..
Efenim o bir genç kız idi..Onunda hayalleri vardı.Bir gün kocası olacak hıyarın önde gideni adam pardon izleyiciklerim o adam yüzünden ağizeğimi bozdum her neyse kocasi eve döndüğünde, kebdisi murfakta patates kızartırken o acı gercekle yüz yüze geldi.O artık eski o değildi.şimdi Meşakat hanimi huzurlarıniza davet ediyorum alkışşçıklar..Kapı açılsınn!!Hoş geldiniz. Meşakat hanım nasılsıniz efenimm??
-sağolun efendim..sizce nasıl olabilirim ki..Tabikide korkunç ötesi bir hikayem varrr!! Tipimden belli olmuyomu sunucu hanım efendiceğimm!?!?
-korkunç ötesi tipiniz var efenim. yanlış anlamayın kocanız yüzünden şeyettimm yanii..Neyse buyrun hikayenizi paylaşın bizimle.Tüm konuklarımız. hayregten hayrete koşsun.
-ben bir genç kızdım.Hayallerim vardı ve...
-oraları gecmçin lütfen,oblar soylendi. aksiyon meşakkat hanım aksiyoonn aksiyoon yanlız birazda tempoo lütfeeen..
-tansiyonum yok çok şükür.
-neyse anlaşılan anlaşilan sizinle biraz zor anlaşiceğiz. Lütfen başlayin.
-Ben,kocam olacak sırtlanla 19 yaşında evlendim.Meeğer bir boks eldiveniyle evlenmişimde haberim yokmuş aneeeyy.
bir sabah kahvaltıda kızarmış ekmekler neden kızarmış diye masadaki çatalla beni çatalladı kanguru.Kan içinde evden fırladım.Doooru babamın evine gittim.O sırada bqbam biraz meguldu.Sobanın demiriyle annemi dövuyordu.Derdimi anlatamadan bir tane de bana patlattı.Oradan da canimi anca zor kurtarıp koşa koşa amcamın evine geldim.Amcam beni kapı da görür görmez var gucuyle itekleyip kafa üstü merdivenlerden aşagi yuvarladii!!
arkdaslar vaktim olmadigi icin devami yarin gelcek.bu arada uazim yanlisi yaptigim yerler var uzgunum ama malesef telefondan yazdigim icin oluo..neyse gorusmek uzere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gülme başına gelir komşuna
Phiêu lưugülmek istiyorsan eğer bu kitap sana göre bence..en azindan bi bolumunu oku...