1.Bölüm

673 33 19
                                    

"Şurası iyi gibi"

"Evet evet hadi oraya bırakalım"

Yağmurlu bir günde ara sokakta olan iki yabancı bir kutuyu oraya bıraktıktan sonra hemen kaçmışlardı. Jungkook ise yağmurda daha fazla ıslanmamak için evinin oraya çıkan ara sokaktan geçiyordu. Tam dönüp evinin kapısına varıcakken duyduğu minik miyavlama sesiyle durmuştu.

Bakışlarını oraya yöneltiğinde kutunun içinden geliyordu. Kutunun yanına varıp dizlerinin üzerine düştükten sonra kapağı aralayıp içine bakmıştı.

İçinde gördüğü şeye şaşırmıştı. Kulakları ve kuyruğu vardı ama aynı zamanda ayak ve ellerini vardı. Kedi ve insan karışımıydı sonra aklına gelenle düşünmüştü. Ülkelerinde bu bir kedi-çocuktu bunun gibi olanları köle niyetine çalıştırırlardı. Neyse ki arkadaşlarının hiçbiri böyle değildi.

Düşüncelerini kesen şey ise gelen minik miyavlama sesiydi. Bakışları tekrar çocuğa dönerken ne yapacağını düşünüyordu.

Acaba ona bakabilir miydi? Yeterince yeri vardı ve ailesi ona düzenli bir şekilde para gönderse de o yine de çalışıp para biriktiriyordu yani bakabilirdi.

Kutunun içindeki çocuğu alıp montunun içine aldığında kedi-çocuk olduğu yeri sevmiş gibi biraz daha sokulmuştu. Jungkook onun bu tatlılığına gülüp biraz daha onu sarmalamıştı ve evine doğru yol almıştı.

...

Evine vardığında montunu çıkarmıştı ama kediyi bırakmamıştı. Montunu astıktan banyoya ilerlemişti. Kedi-çocuğu klozetin kapağına bıraktıktan sonra küvetin suyunu açıp sıcaklığını ayarlanmıştı. Suyun yeterli sıcaklıkta olduğunu düşündüğünde kedi-çocuğu kucağına tekrar alıp suya koyucakken kedi-çocuğun geri çekilmesiyle kaşlarını çatıp ona baktı. Kedi-çocuk ise ona büyümüş gözlerle bakıyordu.

"Ne oldu minik kedi? "
kedi-çocuğa sorduğu soruyla çocuk üşüdüğünü belli edercesine kollarını göğsünde bağlayıp titreme hareketi yaptı. Jungkook bunu anladığında ne yapacağını düşünüyordu. Aklına gelen fikirle kucağındaki miniğe dönüp,

" Seni kıcağımda yıkıyım mı? " minik kedi her ne kadar utansa da su ona göre soğuktu ve kucağındaki insan ise sıcacıktı bu yüzden kabul etti. Jungkook onu tekrar eski yerine bıraktıktan sonra iç çamaşırı hariç üstünde ki her şeyi çıkarmıştı miniğe döndüğünde kafasını eğmiş ve kulaklarının kızardığını gördü.

Utanmıştı.

Jungkook onun bu tatlığına yine gülüp bu sefer ona yöneldiğinde tişörtünün eteklerinde tutup tam çıkarıcakken elinin üstüne konan minik elle durmak zorunda kalmıştı. Bakışlarını minik elin sahibine yönelttiğinde gözlerinde gördüğü korkuyla onu rahatlatmak için gülümseyip,

"Merak etme sana asla kötü bir şey yapmıcam güven bana" dediğinde minik kedinin ona güvenmekten başta bir seçeneği yoktu bu yüzden elini geri çekip üstünü çıkarmasına izin verdiğine dair hareket yapmıştı. Jungkook tekrar gülümseyip üstünde ki her şeyi çıkarıp makineye attıktan sonra tekrar arkasını döndüğünde miniğin önünü kapadığını gördü. Anlaşılan rahatsız olmuştu görmesini istemiyordu. Bu yüzden bir banyo bombası alıp içine attıktan sonra köpürmesini bekledi böylece suyun içi görünmicekti. Miniğe tekrar döndüğünde merakla küvetin içine bakmaya çalışıyordu bunu fark ettiğinde - cidden bu canlının tatlılığından öleceğini hissediyordu- miniği kucağına alıp suyun içine girmişti ve bu eylem miniğin ona biraz daha yapışmasına sebebiyet verdi.

Minik kedi suyun içini göremediği gördüğünde merakla kucağında olduğu insana dönmüştü. Jungkook'ta meraklı bakışlarla ona bakan kediyi gördüğünde gülümseyip,

"Eğer böyle yaparsam özel bölgeni görmemiş olurum. Zaten bakmıcaktım ama sen rahat etmiyordun. Bu yüzden banyo bombası attım böylece suyun içini görmüyoruz . " diyip elini suya daldırdığında kucağındaki canlınıyı daha da meraklandırmıştı. Cidden suyun için fazla görünmüyordu ayrıca köpüklerde her patladığında minik canlı daha da eğleniyordu. Jungkook ise kucağındaki miniğin gülüşünün çok tatlı olduğunu düşünüyordu.

...

İkili banyoda biraz daha yıkandıktan sonra Jungkook küvvet ilk önce çıkıp havluluktan saç havlusunu alıp küvvetteki miniği aldığında onu tekrar klozete oturtup kendiside bornozunu aldıp üstüne geçirdiğinde klozetin üstündeki minik canlıyıda alıp kendi yatak odasına ilerlemişti.

Kapıyı açıp kucağındaki miniği yatağın üstüne koyduktan sonra dolabının kapısını açıp üstüne giyicek bir şey aramıştı. Bir beyaz tişört ve altına da gri eşofman giydikten sonra minik için bir kaç parça aramaya başladı. Genellikle vücuduna göre bol şeyler giyiniyordu ve genellikle siyah olurdu kombinleri ama fazlaca beyaz tişörtü vardı.

Her ne kadar kendine küçük gelen bir şeyler bulsada minik bedene her türlü büyük gelicekti ama yapıcak bir şey yoktu eğer vermezse minik beden hasta olurdu. Eline kendine iki beden küçük bir tişört ve siyah bir boxer çıkardı. Yatağa minik kediye ilerlediğinde titrediğini gördü. Hemen önüne gelip tişörtünü kafasından geçirdi boxerıda bacaklarından geçirdiğinde minik artık titremiyordu ama uykusu olduğu belliydi.

"Benimle yatmak ister misin? " Jungkook tereddütle bunu sormuştu çünkü miniğin ondan rahatsız olmasını istemiyordu ama minik ondan rahatsız olmuyordu. Onun bedeni sıcacıktı ve o sıcağa hayır diyemezdi bu yüzden teklifi kabul edip başını onaylar anlamda salladı. Jungkook ilk şaşırsa da gülüp onu tekrar kucağına aldı ve örtüyü açıp yatağın içine girdi.

Yatak ilk girildiği için soğuktu bu yüzden minik yaratık Jungkook'un göğsüne doğru çıkıp başını yan bir şekilde koydu ve göğsünde yattığı insanın sıcaklığıyla gözleri yavaşça kapatıp güzel bir uykuya daldı. Jungkook onun bu tatlığına daha fazla dayanamayıp saçlarının tepesinden tüy kadar hafif bir şekilde öpmüştü, öyle sakin öpmüştüki kedi hissetmeyip aynı şekilde yatmaya devam etti. O uyurken Jungkook ise yarın ne olacağı ile ilgili düşünüyordu bu minik sevimli yaratıkla ne yapacağını düşünüyordu.

'Acaba onunla kalır mıydı? '

Jungkook bu sevimli yaratığa bakmak istiyordu zaten sakin gibiydi yani ona bir sıkıntı yapacağını düşünmüyordu. Yeterli yeride vardı ve tek yaşıyordu bir ev arkadaşı olsa fena olmazdı. İşte bunları düşününce ona yarın soracaktı tek isteği umar ki kabul ederdi.

☯️
Hııııımmmm

Aceb kabul edicek mi bizim minik kedimiz?

Siz ne düşünüyorsunuz?

Unutmadan hepppppinizi çoh sefiyom yanaklarınızdan sıkar sıkar öperim hepiniz

Haydin ben kaçtım canlar MUAH MUAH

Gitmeden sizi sulu sulu öpüyom ösdkkerme

Ayrıcaaaaa yorumlarınızı ve oylarınızı da bırakmayı unutmayııııın

Cat Boy ~YoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin