Begynnelsen av alt

6 0 0
                                    

Det var fredag den trettende, den dagen alt endret seg.  Det var en mørk og kaldt kveld, men ingen visste hvorfor. Hvorfor det var så kaldt og mørk i en sommer dag. Ingen visste at idag var den mørkeste og dårligste dag for familien Yilmaz. Familien bestod av 2 døttere  og 3 sønner og en mamma og en far.
Familien Yilmaz var en respektert familie som alle elsket men det de fleste ikke visste var at familien Yilmaz hadde en stor hemmelighet som veldig få visste om. 

Fru Ender og herr Emir var som vanlig i stuen og drakk sine vin og barna var i sine rom bortsett fra den yngste av dem. Emre den yngste og den mest uskyldige av alle søsknene. Han var på trening. Kanskje det var bra at han ikke var hjemme eller kanskje ikke, hvem vet...   Klokka nærmet seg 7 og det hadde blitt mørkt og kaldt ute. «Sjeff, du trenger å komme, det har oppstod en problem» a Minik som var høyre hånden til Emir. «Hvorfor klarer dere ingen ting uten meg?!» skrekk Emir og la sin kopp med vin på bordet og stod opp fra sofaen. «Hva skjedde denne gangen, er jobben viktigere enn din familie Emir?!» sa Ender på en engstelig måte. Hun var redd og irritert samtidig. Hun var irritert fordi vær kveld så gikk Emir og kom om morgenen, og hun var redd fordi Emir var en psykopat og som kunne gjøre henne vondt som han pleide å gjøre. «Slutt med det tullet der med engang Ender, jeg trenger ikke å svare på noe du spør om, sitt og vent!» skrekk Emir på en nedtrykkende måtte og gikk ut til bilen. Ender kunne ikke holdte ut mer, det var nok. Det var nok med at han skrekk og slo henne. Hun sto opp fra sofaen og tok vesken og jakken sin og dro fra baksiden av huset. Hun følgte etter bilen til Emir med en taxi.  Mens Emir, Ender og Emre var ute kom det 6 svarte biler og parkerte bilene foran Yilmaz villaen. De hadde på seg svarte masker og hadde pistoler med lyddempere på. De skjøt vaktene som holdt vakt utenfor huset og gikk inn i huset mens de drepte alle vaktene og arbeiderne i huset en og en. 10 av dem gikk opp mens 10 av dem gikk ned og de ti siste var i inngangsetasjen og holdt vakt.
«Ja den vesken skal jeg 100%kjøpe, du vet pappa sier aldri nei til meg...Hvem er du og hvorfor holder du en pistol mot meg?? STOPP!!» skrekk Ece som var en av døtrene til Emir. Men i det øyeblikket ble hun drept av en av de mennene med maske. En og en ble resten av søsknene drept. «Har dere drept alle !» sa en av de mennene med svart maske på. «Ja sjeff, alle ungene hans er død.» sa en av dem til mannen.  Hent likene dems sa sjeffen til mennene med maske. «Hvorfor er det bare 4 av dem hvor er den sistee!!!»skrekk han og skjøt en av dem. «Det vat bare 4 barn sjef, ingen andre, vi fant ikke kona eller den siste ungen.» sa en av mennene med en skjelvende stemme. «Vi bør forte oss sjef, en av jentene til Emir Yilmaz snakket med noen på telefon»sa en av dem. De kuttet hodene, armene og bena dems etter det gikk de til bilene og kjørte av sted.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 09, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

To verden en historieWhere stories live. Discover now