Durere cu varsare de sange

28 2 0
                                    

    Ma duc sa ma plimb prin internat.Trebuie sa ma îmbrac cu ceva drăgut, poate o sa ma întâlnesc cu Mike.Sunt gata,trebuie sa ma machez ada ca imi dau cu putin rimel,putin luci de buze,pe cine pacalesc,ma dau cu o tona de rimel si de luci.Acum ies din camera.Si ala e Mike si se saruta cu o fata blonda,iar eu ma duc sa ii dau un sut in curul ala asa de sexi pe care i l-am atins aseara.

    –Domnule,Mike,cine vrea sa fie aceasta fufa cu care te lingi,cand este clar ca eu sunt iubita ta.

    –Iubita ta?zice deodata blondina dezlipindu-se de buzele lui.

    –Da fufo asa cum ai auzit,iubita lui.

    –Sharpay,ea este Roxy a fost doar o aventura de o noapte!zise el cu o voce pitigaiata.

    –O aventura de o noapte? Mai bine spus de 9 luni, 4 zile si 6 ore/zise fufa cu un ton destul de nervos.

    –Aha,deci fufa a si numarat lunile,zilele,orele era culmea da fi numarat si minutele si secundele.Dar numaratoarea a luat sfarsit.

   –Sharpay,te rog,nu o lua personal dar nu te prea plac.Te-am scos la întalnire doar pentru ca imi plac sânii tai bine si arati foarte sexi.

  Ma reped si îi trag o palma zdravana si dupa aceea si blondina îi da o palma dar imi dau seama ca nu prea are forta,amandoua plecam plangand spre camerele noastre.
Povesteste Mike:
Nu imi vine sa cred ca aveam 2 si acum nu mai am nici una.

Povesteste Roxy (fufa)
Nu imi vine sa cred ca era cu curva ai de Sharpay, doar ce a venit aici si i-o trage Mike,înseamna ca Mike a vazut el ceva la ea ca altfel nu o ducea la film si dupaia i-i tragea,nici mie nu mi-a tras-o asa,din prima.

Mai tarziu la Sharpay in camera.

Nu imi vine sa cred ca m-a inselat.In fine,trebuie sa il distrug cumva si stiu si cum.

In seara asta o sa ma duc la el in camera si cand sunt sigura ca a adormit ii dau sa inghite potiunea anti inger cu efect garantat.Efectul este acela de a te ametii,iar apoi cazi intr-un somn adanc si vesnic.Gata ma duc sa ii dau potiunea,si gata,asa,beao pe toata.

Oare ce se va întâmpla mai departe cu Sharpay si Mike,oare vor fi împreuna?
Va rog nu m-as supara daca mi-ati da un vot,si daca gasiti probleme gramaticale imi puteti scrie intr-un comm.
Va iubesc mult.

îngerul sângeriuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum