Rozdział II : Scarlett "Black" czy "White"?

5 0 0
                                    

Scarlett White. Brzmi normalnie prawda? Scarlett była psychopatką. Nie wygląda na taką. Z@bijë każdego na jej drodze. Zawsze myślała że była zakochana w Luke'u ale to jednak nie było to. Chciała chronić swoją przyjaciółke przed tym co się stało z nia w przeszłości.

Backstory
- Patrz!
- N-nie mogę! - powiedziała Scarlett patrząc na chłopca który niszczył jej lalkę.
- To proszę! - powiedział i było tylko słychać połamanie lalki.
- A-ale t-T-to była moja ulubiona.
- Cóż lalki wyszły z mody. - odszedł i zaczął się śmiać.

Od tego momentu Scarlett nie zadawała się z chłopakami. Tylko z sprzedawcami, nauczycielami i ludzie co pracują. Scarlett tak bardzo chciała z@bić Luke'a. Od momentu kiedy zabiła jedną osobę zmieniła nazwisko na Black. Tylko jej przyjaciele wiedzą że ona tak naprawdę jest White. Scarlett obudziła się o 2 w nocy. Wtedy kiedy wszyscy spali. Wiedziała co robić. To była jej szansa. Wzięła nóż z kuchni i drabinę. Potem poszła w stronę adresu Luke'a. Położyła drabinę na oknie które było otwarte. Zaczęła się wspinać. Miała rację. To był pokój Luke'a. Zaczęła go szturchać.

UWAGA W TYM MOMENCIE MOŻE SIE POJAWIĆ KREW. JEŚLI JESTEŚ WRAŻLIWY NA TAKIE RZECZY PROSZĘ NIE CZYTAJ TEGO DALEJ. DZIĘKUJĘ 🖤

- Mamo... poco mnie budzisz o takiej godzinie?
- Mama tak? - powiedziała wbijając nóż w brzuch Luke'a. Prawie odrazu Luke zaczął krzyczeć. Scarlett musiała uciekać. Szybko zeszła z drabiny i pobiegła w stronę domu. Odrazu się położyła i odłożyła rzeczy na swoje miejsca. Spała spokojnie z poczuciem chwały że z@biła chłopaka. CHŁOPAKA, dla Scarlett to było bardzo ważne.

Wiem że ta część jest bardzo krótka ale następna będzie dłuższą. Dziękuję za czytanie 🖤🥀

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 10, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Beginning of the endWhere stories live. Discover now