Deku dan:
Dün okulda olan olayın hâlâ şokunu atlatamadım bu kadar çabuk mu yayıldı bu bilgi ahhh bu bi hâtâydı o gruba girmemeliydim.Uzun bir yürüyüşten sonra eve geldim ve tam kendimi yatağa atacakken telefonum çaldı"Kim aradı ki şimdi yaa"
"Alo efendim kirishima"
"İzuku yardım et"
"Ne oldu kirishima nerdesin? "
"Aşırı büyük bir kız grubu tarafından kovalanıyorum ve hepsinin elinde pankart var"
"Neden kovalıyorlar seni? "
"Galiba fanlar"
"Bende ciddi bişey sandım yaa neyse kapatıyorum ben"
"Tmm bay bay"
Evet kaldığım yerden kendimi tekrar yatağa atabilirim artık.. Derken kapı çaldı
"Ama yeter yani biraz uyumak istiyorum"
Diye söylenerek kapıyı açtım karşımda kapı gibi bir kacchan görmeyi beklemiyordum açıkcası
"K-ka-kacchan n-neden b-buradasın y-yoksa b-bişey mi o-oldu"
"Kekelemeyi kes ve kenara çekil"
"Tamam kacchan"
"Herşeyi öğrendim"
"N-neyi öğrendin? "
(İzuku iç ses: allahım nolur o olmasın)
"Şu ana dansçı olayını falan işte"
"N-ne zaman öğrendin bunu bunun gizli kalması lazımdı"
"Benim şu salak kardeşim Mary sayesinde öğrendim"
"P-peki n-neden b-buraya g-geldin? "
"Sadece senin şu grubun bir fanı olduğumu söylemek için"
"K-kacchan ş-şaka mı ya-yapıyorsun? "
"Ne o beğenemedinmi? "
"Y-yok o yüzden değil biraz şaşırdım açıkcası"
"Tamam ben gidiyorum artık"
"P-peki kacchan"
Bakugou dan:
Off neden bu kadar tatlı olmak zorunda şuanda seni s*kmemek için kendimi zor tutuyorum deku. Neyse lafı uzatmadan evinden çıktım ve kendi müq evime geldim içeri girip hiç bişey demeden yatağıma yattım ve biraz kafamı kaldırıp aşşağı baktım benimki yine kalkmış off deku bu kadar tatlı olmasan bunu indirmekle uğraşmazdım neyse pantolonumu biraz indirdim ve yatmaya devam edicekken kapıyı kitlemeyi unuttuğumu farkettim ve kalkıp kitledim sonra gizlice pencereden baktım bu odayı bilerek kendi odam yapmıştım çünkü camdan bakınca direk deku'nun odası gözüküyor salak çocuk perdeyide çekmiyo neyse işte aradan biraz zaman geçti ve elektrik süpürge sinin sesi ile uyandım annem evi süpürmeye başlamış ve ben bunu derken aklıma çok kötü bişi geldi ANNEM ODAMIDA SÜPÜRECEK VE DOĞAL OLARAK DOLABIMIM ARKASINDAKİ KÜÇÜK BÖLGEYE YAPTIĞIM DEKU TAPINAĞINIDA GÖRÜCEK hemen kalkıp tağınağı toplamaya başladım deku'nun gizlice çektiğim resimleri, silgisi,üzerine vişne suyu döktüğü t-shirtü ve daha bir sürü şey hepsini biyere sıkıştırıp sakinleşmeye çalıştım ve sonra annem gelip odayı süpürdü ve çıktı bende uyumak için herkesden gizlice üstüne deku'nun resmi olan t-shirtümü giyip yattım(Sabah falan olur işte direk okuldan başlatıcam çünkü why not?)
Deku dan:
Bugün sınav var ben bütün gece çalıştım ve bunun karşılığını bekliyorum 5-10 dakika sonra sensei geldi ve sınav başladı bana hepsi çok kolay geliyordu hemen bitirip kağıdı senseiye verip yerime geçtiğimde kalemimin olmadığını farkettim neyse bugün başka birinden alabilirimBakugou dan:
İşte elimde deku'nun kokusu tarafından kutsanmış UÇLU KALEM
neyse kalemi bırakıp sınavı bitirdim sınav ya aşırı kolaydı ya da ben aşırı zekiyim herneyse sınav bitti ve bahçede sınıfca oturuyordukki biri yanımıza koşarak geldi ne olduğunu anlamadan arkadan birsürü kişi daha gelemeye başladı ve deku kaçmaya onlarda kovalamaya başladı olayı anlamadım derken deku'nun THE KİNGS grubunda olduğunu unuttum bu grup biraz fazla hızlı büyüyor gibi neyse eve gidince araştırırım biraz(Eve falan gelirler)
Bakugou dan:
Hay ebesini ben bunu niye şimdi öğreniyorum bu grup 8 ay önce kurulmuş ve bunların erkek fanlarına Prince, kız fanlarına Princess deniyomuş bide üyelerin resimlerini buldum biri boktan saçlı,biri biraz mal gibi,diğeride biraz havalı bi tip(Fotoğrafları koyuyorum şimdi)
.
.
.
,
.
.
.
.
.
.
.
Selam ben yazar-chan bu bölüm biraz saçma oldu ama umarım seversiniz tam 565 kelime oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanboy (BakuDeku/KatsuDeku)
Teen FictionBakugou'nun çocukluk arkadaşı İzuku bir gün K-pop idolü olur ve Bakugou'nun kız kardeşi Mary İzuku'nun büyük bir fanıdır. Bu okuyacağınız kitap benim ilk kitabım hatalarım olursa kusura bakmayın lütfen🙏🙏💓