Ні, ну звичайно, всі вважали, що він гей. І я також. Про нього в модній індустрії легенди ходили. Наймолодший редактор журналу Vogue. Улюбленець Анни Вінтур з Кореї. Його запрошували на гучніші покази, найскандальніші вечірки, навіть музикальні та акторські премії. Хіба могло бути по іншому, коли про нього такі слухи ходили? Чого тільки коштували його одвічні селфі з Кім Техьоном. Два чоботи пара. Новий креативний директор дому Gucci та редактор найвідомішого видавництва. Ну хіба не сенсаційна новина? А вони до всього цього ще й корейці, в країні яких нетрадиційні відносини частіш за все тримали в таємниці.
Ще Чонгука неодноразово бачили на різноманітних вечірках. Кінк-вечірках або в травесті клубах. Завдячуючи цьому він отримав ще більшу кількість фанаток, та правди про своє особисте життя ніколи і нікому не розповідав. Хоча, можливо, найближчі люди все ж знали, але точно не ми, прості особистості.
Я до світу модної індустрії не відносилась від слова «зовсім». Чесно кажучи, взнати про Чон Чонгука мені прийшлося, адже моя подруга-кореянка виявилась його фанаткою. Працюючи візажистом, вона мріяла коли-небудь попрацювати для його обкладинки або хоча б невеличкого розвороту, постійно повторюючи, що навіть одна сторіночка — дар з неба. Вона приїхала до Іспанії на конкурс, а після так і залишись тут жити й працювати. В той же чай один мій знайомий покликав мене побути моделлю, а мені потрібні були гроші — от і погодилась. Чого тільки не зробиш, аби довести батькам, що можеш заробляти самостійно. Хто ж знав, що фарбувати мене буде саме Чонхі, та що ми станемо подружками?
Зараз я звичайна флористка, тримаюча два невеличких квіткових магазини в столиці. Дякую мамі, яка передала мені свою справу, а сама поїхала з батьком в Італію — він, між іншим, винороб. Збігти від батьківського «заробляй сама, але ось тобі для цього бізнес» в мене не вийшло, тому від нестачі грошей я не страждала. Але якою працею вони зароблялись — знала не з чуток, відпрацьовуючи зміни в магазині, а не просто ведучи бізнес зі сторони.
Перший раз про Чон Чонгука я почула від Чонхі близько року тому, коли вона запросила мене щось відмічати до себе в маленьку, але таку затишну квартирку. Виявилось, в той день у того чоловіка був невеличкий ювілей — чотири роки з його вступу на посаду. Саме стільки часу пройшло також зі скандальної обкладинки його журналу з його ж участю. З розуму сходили всі. В Азії — адже він оголився, в Америці і Європі — тому що його тіло було насправді ідеальним. Просто варто це визнати і жити далі. Я так і поступила, випивши келих червоного вина за його здоров'я і вислухавши п'яти годинне аудіо від подруги в прямому ефірі про те, наскільки він прекрасний.