To tylko sen

4K 212 62
                                    


Co ? Dlaczego? Sasuke proszę nie.

- Naruto przepraszam, ale to koniec.

- Nie, proszę nie zrywaj ze mną proszę

- Wybacz, ale to naprawdę koniec

- Dlaczego?

- To się już skończyło. To, co było miedzy nami zniknęło.

- Sasuke proszę kocham cię 

- Ale ja cię juz nie kocham żegnaj

- SASUKE!!! SASUKE!!! SASUKE!!!!!!

- Naruto obudź się, Naruto to tylko sen

    Blondyn poderwał się do siadu wpadając w objęcia ukochanego. Jego oddech był przyspieszony a po twarzy spływał mu pot.

- Juz dobrze, jestem tu- Czarnowłosy przytulił mocniej blondyna

- Sasuke- blondyn przytulił się do chłopaka

- Juz dobrze, jestem tu, to tylko sen- chłopak gładził Naruto po włosach chcąc go uspokoić

- Sasuke, proszę nie zostawiaj mnie nigdy.- Niebieskooki wtulił się mocniej w czarnowłosego.

- Spokojnie nigdy cię nie zostawię. Kocham cię i to się niezmienni.

Sasuke złapał blondyna za podbródek, uniósł jego głowę do góry i złączył ich usta w pocałunku. Naruto zaczął je oddawać. Brunet wsunął język do ust blondyna. Ich języki zaczęły wirować w tańcu. Naruto gładził dłońmi plecy Sasuke. Czarnowłosy zaczął rozpinać koszule nocną niebieskookiego i po chwili wylądowała ona na podłodze. Chłopak zjechał pocałunkami na szyje ukochanego zostawiając na niej malinkę. Następnie zjechał na sutki blondyna. Naruto jęczał z podniecenia. 

Sasuke- wysapał blondyn

Czarnooki uśmiechnął się. Doskonale wiedział, o co chodzi niebieskookiemu. Sasuke zaczął zjeżdżać pocałunkami coraz niżej. Kiedy zszedł pocałunkami na biodra zaczął zsuwać spodnie Naruto ukazując jego przyrodzenie, po chwili spodnie wylądowały obok koszuli. Uniósł lekko prawą nogę chłopaka i zaczął całować jego wewnętrzną część uda. Jęki Naruto stawały się coraz głośniejsze. 

- Sasuke- powiedział ledwie dosłyszalnym głosem blondyn

Czarnowłosy chwycił w dłoń penisa niebieskookiego i energicznie zaczął nią poruszać. Językiem błądził po jadrach chłopaka. Naruto jęczał coraz głośniej. Sasuke zabrał dłoń i włożył penisa do ust. Zaczął szybko poruszać głowa. Blondyn zaczął krzyczeć z rozkoszy. 

- Sasuke proszę kochaj się ze mną. Proszę wejdź we mnie. Pragnę cię. - Mówił jęcząc z podniecenia 

Czarnowłosy wyprostował plecy i zdjął z siebie spodnie ukazując juz twardego penisa. Pochylił się nad Naruto i złączył ich usta w namiętnym pocałunku. W tym momencie wszedł w Naruto. Blondyn wstrzymał na moment powietrze. Jednak po chwili znów zaczął jęczeć. Sasuke poruszał się w nim coraz szybciej starając się nie zadawać chłopakowi bólu. Czarnowłosy zaczął ssać sutki a jedną ręką gładzic penisa blondyna. Naruto wił się z przyjemnosci, jaką zadawał mu Sasuke. Niebieskooki zasłonił wierzchem dłoni usta i starał się stłumić glos.

Brunet podniósł głowę

- Nie rob tego. Pozwól słyszeć mi twój seksowny podniecony głos.- Czarnowłosy złapał za dłoń blondyna i zabrał ja od ust

- Sasuke!!! SASUKE!!!!!!SASUKE!!!!!!!!!!

Krzyczał z każdą chwila coraz głośniej Naruto z podniecania, kiedy brunet przyspieszał

- Sasuke, dochodzę.- Powiedział blondyn

- Wytrzymaj jeszcze chwile- Odpowiedział czarnowłosy

Czarnooki wykonał jeszcze kilka mocnych ruchów biodrami.

- AAAAAAAAA.- Wydobyło się z gardła kochanków, a po ich ciele rozeszła się fala niesamowitej przyjemności.

Sasuke opadł na łóżko obok Naruto. Ich oddech był przyspieszony. Naruto wtulił się w bruneta a ten objął go w pasie 

- Kocham cię Sasuke.

- Ja ciebie tez.- Sasuke ucałował blondyna w czoło.

Po chwili oboje spali juz smacznie wtuleni w siebie śniąc o wspólnej wspanialej przyszłości

To tylko senOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz