1. bölüm;Yansımalar

200 14 85
                                    

 İlk olarak, yazar notlarından nefret ediyorum, ama işte benimki, iyice bir bakın, pek fazla göremeyeceksiniz.

Size bu hikaye hakkında bazı notlar verebileceğimi düşündüm, böylece bunun sizin sevdiğiniz türden olup olmadığına karar verebilirsiniz.

Bu bir; uzun Hikayedir. Bu ilk bölüm sonraki yetmiş yılı oluşturmaya başlıyor ve ilk üç yıl için kurgudan bazı farklılıkları gösteriyorum.

İki; bu bir Harry ve Hermione hikayesi... yeterince söyledim.

Üç; En sevdiğiniz karakterlerden biri veya daha fazlası biraz dövülebilir. Tek istediğim, oraya takmaman. Bazıları harika bir şekilde geri dönecek.

Dört; bu hikayenin kurgudan tamamen farklı kısımları olacak. Bununla birlikte, JK'nın orijinal çalışmasına benzememesi için biraz değiştireceğim , aynı olan kısımları farklı bir bakış açısıyla anlatmaya çalışacağım. Ayrıca, kurgumun çoğunu filmlerden alacağım.

Beş; bölümlerin çoğunda aksiyon varken, ana hikayenin odak noktası bu değil. Bence odak noktasının ana karakterler olması gerektiğine inanıyorum. Harry ile Hermione arasındaki gerçekçi ve dürüst bir ilişki hakkında yazmaya çalışıyorum.

İçtenlikle bazılarınızın inceleme için zaman ayıracağını umuyorum. İyi, Kötü veya Çirkin, bana ne düşündüğünüzü söyleyin, özellikle de hataları (yazım, dilbilgisi ...)

iyi okumalar :)

Harry, bölmelerinin köşesinde sessizce otururken şu anda en iyi iki arkadaşına bakıyordu. Tek ses, Hogwarts Ekspresi onları eve götürürken raylara sürtünen tekerleklerin ritmiydi. Ron ara sıra yumuşak bir horlamayla gitmesine izin veriyordu ve sonra tekrar sessiz kalmak için kendini susturuyor gibiydi. Şans eseri, Hermione'yi uyandıracak kadar uzun sürmüyordu ya da yeterince gürültülü değildi . Harry yorgun olmadığından, oraya oturdu ve pencereden dışarıya doğru bakarak yavaşça yanından geçen yeşil kırları izledi ya da şimdi olduğu gibi, bir an durup onların uyumasını izledi. Düşünceleriyle yalnız kalan Harry kısa süre sonra kendini Hogwarts'taki üçüncü yılını hatırlarken buldu.

Harry dışarıya bakmak için döndü, sadece gözlerini camdaki yansımaya odakladı. Hermione derin bir uykuya dalmıştı. Ondan daha gençti! Bu fikir hala Harry'i şaşırttı. Eylül ayının sonlarına doğru ilk yılında, Harry özellikle bir gün Hermione'nin biraz depresif, biraz melankolik göründüğünü fark etmişti. O zamana kadar her zaman oldukça iyimser ve enerjik gözükürdü. Ona bunu sormuştu ve tabii ki iyi olduğunu söylemişti, "Aklımda çok fazla düşünce var" demişti ve bıraktığı sırada bunun hakkında daha fazla bir şey bilmiyordu. Sonra ertesi yıl yine aynı şey oldu.

Harry biraz bozuk hissederek uyanmıştı. Hatırlayamadığı bir rüya, bilinçaltının tam kenarında yatan bir şey. Gün ilerledikçe his soldu, ta ki Harry tekrar Hermione'nin çok sessiz olduğunu fark edene kadar ve sonra bir önceki yılı hatırladı.  "Bir şey olmalı " diye düşünmüştü, "bugünün bir anlamı olmalı, ama ne?"  Belki de kendisi gibi onun için özel birini kaybetmişti. Cadılar bayramında yaptığı gibi davrandı. Harry onu neyin rahatsız ettiğini bulmaya kararlıydı. Dumbledore ile konuşmayı denemişti ama hiç şansı yoktu. Sonra Hermione'nin ebeveynlerini yazdı, annesi elbette endişeli davrandı, ama sadece Hermione bunun hakkında konuşmak istemezse, o da söyleyemezdi. Bayan Granger ilgisi için için Harry'ye teşekkür etti ve muhtemelen hiçbir şey olmadığını ve endişelenmemesini söyledi. Biliyor, diye düşünmüştü.

Hermione yine  iyi olduğunu iddia etmişti ama Harry bu sefer orada durmadı, Profesör McGonagall'a gitti. Harry McGonagall'a her şeyi açıkladı. Ona Profesör Dumbledore ile konuşmaktan ve Hermione'nin ailesini yazmaktan bahsetmişti. Sonunda çaresizlik içinde ekledi, "Profesör, onu rahatsız eden bir şey olduğunu biliyorum. Rahatsız etmek istemiyorum ... Sadece yardım etmek istiyorum."

Always and ForeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin