Sanna Byström kom från en ganska seg stad, men det händer nått jämt. Så har Madelene alltid sagt.
"Sanna Byström är en värsting till tjej. Alla vill ha henne, men hon vill inte ha någon själv! hon kan inte hålla sig till en, Lös är hon!" Så snackar alla killarna om henne i klassen. Det är till viss del sant, men lös är hon inte..
Sanna har problem men den där matten, men vid detta lag så orkar hon inte bry sig. Det har hänt så mycket. Hennes mamma har varit en hel del problem, men efter det så fick hon bo hos sin pappa på heltid.
Sannas POV:
Pappa har alltid varit vid min sida, han har hjälpt mig och uppfostrat mig till den jag är idag. Morsan kom bara tillbaka för pengarnas skull, hennes företag går under. Så hon insåg äntligen att hennes idiotiska son Andreas absolut inte kan ett skit.
Ja mamma ville aldrig ha en tjej, hon fick mig med pappa efter att hon träffade Andreas farsa, som hon jämt bråkade med, till slut när jag föddes så gick morsan tillbaka till Andreas farsa och idag är Andreas två år äldre en mig. Min halvbror, riktig skit stövel.
Det går absolut inte att dra på fester om han är där, han beter sig som att han äger allt och alla. Sist så när han såg mig försökte en av hans bästisar på mig, men såklart, Madelene var nära och gav honom en stor fet smäll, henne älskar man inte lite.
Folk tror ibland att vi är ihop, men det är vi inte. Vi hatar varandra, jag och Andreas. Han är den värsta personen som uppstått i mitt liv, det var på grund av han mitt rykte startade. Lilla syster till Andreas Endarth, det var de sista jag ville höra vid detta lag.
jag och Madde har alltid varit nära varandra, Sara och Amanda har också funnits vid vår sida, dom är som gossip girls dock, dom hör allt dom inte borde höra, det är därför det är bra att ha kontakt med dom, de håller inte tyst om andra, men har svurit en hed med oss i gruppen att inget går utanför våran zon, och det stämmer, man kan lita på dom.
------
Sanna sitter vid sitt vita skrivbord och ritar i sin dagbok, "inte så mycket till dagbok dock, jag ritar mest bara" tänker hon, men helt plötsligt så plingar hennes telefon till..
MADELENE 21:32
- "Imorgon du och jag, vi ska på fest, du sover hos mig. ps ANDREAS har äntligen blivit avstängd ;)"
SANNA 21:33 - "Skämtar du?" skriver hon tillbaks, det var ju en helt ny femma, vem vågar göra det? haha vem bryr sig han är ett svin!
Sannas POV:
Jag och Madelene hade skrivit hela natten och sen vid 10 på morgon så rusar jag ner fort klädd med en väska fylld med party kläder..
När jag väl hunnit till Maddes dörr så öppnar hon och vi rusar på varandra och hoppar av glädje, vi båda skriker "NU BLIRE FEST"
Nu var det dags att fixa sig sa Madelene utan tvekan, och tro mig, vi börjar alltid vid klockan 11 på morgon eftersom, att vara med Madde tar allting dubbelt så lång tid, och även så kommer Sara och Amanda runt 3, vilket kommer få oss att ha ännu mer roligt!
"Morsan fråga om vi ville ha tacos, ska vi köra på de som käk innan allt annat?" flinade Madde, Jag nickade och så började vi fnissa.
Runt 15:12 kom Amanda och Sara över, vi alla satt och skrattade medans vi proppade oss själva full med tacos. Kan säga att jag aldrig varit såhär upphetsad av att dra på fest förut.
Vi gjorde klart vårt sista och det var äntligen dags för att välja kläder.. Jag hade tagit fram ett par slitna jeans och en crop top i grå färg. Madde och resten av dom stirrade på mig som om jag var helt efter.
"Ska du verkligen gå ut sådär SANNA!?" Började Sara att böla, hon grät nästan som om jag vore ett skämt. Amanda och Madde nickade till varandra och drog mig ner på stolen, kastade undan kläderna och började rota i Maddes och Amandas väska och garderob."Du kommer se ut som en fucking gudinna Sanna, du är ju trots allt Andreas lilla syster, det är dags för ett nytt rykte nu."
YOU ARE READING
Han sa imorgon
RomanceVi var fullt uppe i att dansa på bordet, och där kom han, och tog tag i mig som om vi kände varandra, och alla blev tyst. Sen fortsatte dom som att inget hände, han gav mig ett leende jag aldrig skulle glömma, jag tänker på det varje dag. Jag frågad...