Cemreye ne oldu??

390 25 0
                                    

Yazardan
Berfin ile Aysude cemreyi ne kadar arasada ulaşamıyorlardı.Artık telaşlanmaya başlamışlardı.Üstelik Cemre daha bir hafta önce düşmanı ile evlenmişti.Telaşlanmayı bırakıp berkelere haber vermeleri gerektiğini düşünüyorlardı artık.Berke ve Kürşat Cemrenin çocukluktan ber arkadaşlarıydı.

Berfin:Yeter artık bakmıyor işte telefonlarımıza Berkelere haber vermeliyiz

Aysude:Tamam haber verelim artık
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Berfin:Alo berke

Berke:Efendim berfin

Berfin:Berke biz cemreye ulaşamıyoruz

Berke:Tamam bekleyin biz geliyoruz sizide alıp cemrelerin evine gidelim.

Berfin:Tamam
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Berkeler berfinleride alıp cemrelerin evinin önüne gelmişleedi fakat kapı açıktı.

Berkeden
Cemrelerin evinin önüne geldigimizde kapı açıktı.Şimdiden endişenlemeye başlamıştım.Hemen evden içeriye girdim fakat cemre evde yoktu leoda aynı şekilde sessizce odaları aramaya başladık.
Yatak odasından birses geldi bu berfinin sesiydi.

Berfin:Berke burda işte Cemre burda buraya gelin.

Berfinin sesinden sonra bir ses daha geldi o odadan bu sefer ki Cemrenin sesiydi.

Cemre;YAKLAŞMA BANA UZAK DUR

Berfin:Cemre cemre korkma kuzum benim berfin bak burdayım geçti.

Cemre:Uzak dur dedim sana
Yazardan

Berfin cemrenin üzerine doğru yürürken Cemre yanındaki sehpanın üzerinden bir bıcak aldı ve boğazına tuttu.

Cemre:Uzak dur dedim sana yaklaşma

Cemre bıçağı boğazına tutarken berfin olduğu yerde kaldı.Berke ise şoka girmiş bir sekilde olanları izliyordu.

BİR DELİ BİR İNSAN (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin