V celém světe začínají umírat lidé. Přesněji muži, kteří jsou ve vstahu s dívkou. Může za to tajemná postava. Ale kdo to je? Proč to dělá? Tohle vrtá hlavou sedmi poloktevným (od Percyho až po Lea :D) už dost dlouho na to, aby s tim konečně něco udělali. Vydávají se vedeni proroctvím na cestu okolo našeho světa, aby dostali odpověď na otázky. S tim jim pomáhá nová mladá polobohyně Kleo. Kdo je zrádce? Je vůbec nějaký? Jaký má tajemná postava plán, aby zastavila Argo II., které se rychle blíží k jejímu úkrytu? A co kniha osudu? Podaří se ji zničit a zhatit tak plány naznámé postavy? Kdo je jejím poskokem? Vyváznou z toho všichni živí, nebo někdo se zemře? A pokud ano...kdo?
?????KDO TAHÁ ZA NITKY?????
Úryvek:
Postava v černé kápi se sklání nad knihou osudu, když do místnosti vtrhne muž a vyruší jí: ,,Má paní, některým už to připadá být podezřelé. Zaměřujete se pouze na zamilované páry a to přitahuje pozornost." Postava se narovná a dojde až k muži:,,Kdo má podezření?" ,,Polobohové!" ,,Egipští?" ,,Ne má paní...Řečtí." Postava pod kápí zevrčí. ,,Dobře. V tom případě je musíme zabít." ,,Ano má paní,"pokloní se muž a pospátku odejde. ,,Nikdo mi nebude kazit plány. A už vůbec ne ti zablešení Řekové!"praští pěstí do stolu, když se muž v knize líbající krásnou dívku zhroutí mrtev k zemi.
Nevim jaký to na vás udělalo dojem, ale tenhle příběh mi v hlavě leží už měsíce, takže....:D
Premiéra: únor 2015