Minhyuk, başarılı bir gazeteciydi. Özellikle yolsuzluk davalarında onun sayesinde mahkeme bir çok delil elde etmişti. Bu yüzden çoğu zaman adı yolsuzluk davasına karışan kişilerin hedefi haline geliyordu. Ama bu onu asla yıldırmıyor günden güne gözünü hırs bürüyordu. Hem yapılan bu illegal işleri ortaya çıkarmak hem de başarısını herkese duyurmak istiyordu.
Çalıştığı masadan kalkarak yeni hazırladığı dosyayı müdürün önüne bıraktı ve yayınlayacağı haberin içeriğini açıkladı.
"Adı Lee Soyeon. Daegu valisi. Rüşvet verdiğine dair deliller dosyada. Bu dosyadan sonra Im Changkyun'u araştıracağım."
Kanalın müdürü Hyunwoo kafasını sallayarak dosyanın altında ismi yazan yere imzasını attı. Minhyuk dosyayı alarak basım kısmına bırakıp yeniden masasının başına oturdu. Sıradaki kişi olan Changkyun için internetten bilgi edinmeye başladı. Changkyun denen adam şirketi batmak üzereyken garip bir şekilde ülkenin önde gelen şirketlerinden biri olmuştu. Bu işin arkasında kesinlikle bir şey olduğunu düşünüyordu.
İnternette bulduğu şirketin adresiyle telefonuna not alarak kamerasıyla gerekli eşyalarını çantasının içine doldurarak kanaldan çıktı. Arabasına binerek Seul'un merkezinde ki şirkete sürdü. Kısa sürede varırken şirketin karşısında ki park yerine arabasını park etti ve kamerasını ayarlarken Changkyun denen adamın çıkmasını bekledi. Kulaktan duyma da olsa edindiği bazı bilgilerle Changkyun'un her zaman bu saatlerde işten çıktığını öğrenmişti. Kamerasını şirketin binasına doğru ayarladı ve birkaç fotoğraf çekti.
Çok beklemesine gerek kalmadan Changkyun şirketten çıkmış ve kapıda onu bekleyen arabasına binmişti. Minhyuk'ta arabasını çalıştırarak aracı takip etmeye başladı. Yarım saattir arabayı takip ediyordu fakat bir türlü durmamıştı araba.
Takip edildiğini anlaması imkânsızdı. Sürekli önünde iki araba bırakarak ilerliyordu. Yaklaşık 10 dakika sonra araba büyük bir villanın önünde durmuştu. Minhyuk arabasını yavaşlatıp biraz geriye park etti ve uzaktan Changkyun denen adamı izlemeye başladı. Changkyun arabadan inmiş kapıda onu bekleyen başka bir adama sarılmıştı.
Minhyuk onlar sarılırken birkaç resim daha çekti. İki adam da eve girerken maskesini yüzüne takıp kamerasını da alarak o da arka bahçe olduğunu tahmin ettiği kapıdan içeri girdi. Villanın ilk katında ki oturma odasını net görebileceği bir yere geçerek bekledi. Tanımadığı diğer adam koltukta otururken Changkyun'un elinde ki şarap kadehi ile kucağına oturduğunu görünce gözleri irileşti. Buraya gelirken kesinlikle böyle bir şey görmeyi beklemiyordu. Birkaç resim daha çekerek çıktığı yerden indi ve arabasına binerek kanala geri döndü.
Kendisi magazinci değildi bundan dolayı çektiği bu resimlerle haber falan yapamazdı. Resimleri bir dosyada topladı ve bu adamı şimdilik boşvererek birkaç kişiyi daha araştırmak için internete girdi.
Sırada ki hedefi olan adam ise Yoo Kihyun'du. Babasının şirketini 2 sene önce devralmıştı. Babasının adı daha önce tazminat davalarında çok geçmişti. Çalıştırdığı işçileri iş kazası geçirdiğinde onlara yüklü miktar da para verip susturuyordu. Uzun süre böyle devam etse de bunlara dayanamayan bir işçi sayesinde gerçekler gün yüzüne çıkmış sonunda da kendisi hapise girerken yerine oğlu Yoo Kihyun geçmişti.
○●○●
Saat gece 11'i gösterirken yorgunlukla gözlerini ovuşturdu ve eşyalarını alarak kanaldan çıktı. Arabasına binmeden önce bir sokak arkada ki markete yürümeye başladı. Bugün istediği gibi işi bitiremeyince canı sıkılmıştı. Biraz içerek kafasını dağıtmayı düşünüyordu.