Haeji melangkah masuk ke dalam perkarangan sekolah dengan perasaan yg begitu teruja...maklumlah dia kan pelajar baru sekolah tinggi jeguk..Dia berjalan menuju ke bilik guru kerana ingin mengetahui siapakah guru kelasnya. Tiba²...Gedebukkk !
V : eh...gwenchana ? *smbil mengenyitkn matanya*
haeji : arghh...dh langgar org boleh lg ko tnye aku ok ke tak...bute ke ape ? mata tu letak mne ? argg parah btul...
V : wow..garangnye ! hahah...well beautiful girl my name is kim taehyung or people call me V si comel..//menghulurkan tangan tukbersalaman//
haeji : tak tanye pon nme kau ape...aduh dh la buta pekak plak tu...haih ! sokay la bro saya blah duli..chaw !
Setelah haeji pergi dari tmpt kejadian v jadi tak tentu arah...lalu si kecil maknae bertanye
Jungkook : yaa..hyung ni knp ? mcm x betul jaa..
v : hah ? em hyung rase hyung dah jatuh cinta dkt yeoja tadi tu..
jungkook : aigoo...biar betul !
v : yep...btul ! eh kookie bkn ke kau budak tahun dua skolah ni..
jungkook : yep..knp ?
v : hyung rase yeoja tdi tu pelajar tahun 2 laa..mesti dia satu kelas dgn kau en ?
jungkook : ntah la..
v : arini kau masuk kelas..tengok la kot² dia masuk kelas kau ke kan..
jungkook : Sbb tu je ke ? alahai
v : jeballl..tolong lah hyung kau yg cute lg baik ni...
jungkook : baik ? klo baik mesti hyung dah masuk belajar..
v : ok..hyung jnji yg hyung akn belajar...
jungkook : jnji tak boleh pakai ni org !
v : betull...
jungkook ; whateverlah..dah laa nak masuk kelas..hyung pon pegi la masuk kelas !
v : nae arraseo seosanim..
Mereka pun berjalan ke kelas masing-masing.
POV BAEKHYUN
Baek : weyh..kai balik nanti lepak boling jum..
kai : whut ? boling lagi ? alaa..malas laa aku igt nk balik tidur..lagi syiok woo
baek : tidur je keje kau..jom laa nnt aq ajak la yg lain..
kai : ouh lupa petang ni aku ada date dgn aweks aku..em mianhae bro next time ok ?
baek ; siot je..byk plak alasan kau..sokey beb aku igtt
kai : ek eleh..sentap ka ? rilek lah..
baek : em dah laa..tengok dpn tu
kai : nae !
POV HAEJI
haeji : Annyeonghesayo saya haeji..pelajar bru sekolah ni. sy harap kalian boleh beri kerjasama yg baik..
cikgu jaesuk : ok haeji awk boleh duduk kt tempat kosong tu..
haeji ; nae..gomawo seosanim..
Haeji duduk disebelah jungkook..jungkook yg meletakkan kepalanya diatas meja segera bangun lalu menyapa haeji !
Jungkook : annyeonghesayo jungkook imnida..people call kookie !
haeji : oh..haeji imnida.
cikgu jaesuk ; haeji jgn layan sgt jungkook tu..dia bknnye baik pon..
jungkook : aigoo..mne ade sy baik la ! ape la cikgu ni tuduh sy yg bukan²..
cg.jaesuk : baik lah sgt..whatever
SKIPClara : hye..sy clara. //sapa clara //
haeji : ouh...haeji..
lara : nice to know you..btw awk rehat dgn sape ?
haeji ; soranglah kot..wae ?
clara : sy rehat dgn awk la..
haeji ; ok no prob !
clara : khajaa ! !
Em guys sorry kalau part ni sikit sgt..and sorry kalau part ni ade byk ayat keling dan sewaktu dgnnye mohon di abaikan..sorry lmbt update ! hope korang enjoy ok ☺ heheh...tata ~
Insya Allah i'll update soon! Bye Ilysm
-Asher
YOU ARE READING
About Our Love !
FanfictionHai, ni aku nak kenalkan pelakon² utk cerita ni.. Byun Baekhyun (exo) as Hero Oh Haeji as You Kim Jongin (exo) as baekhyun friend kim taehyung (bts) as baekhyun enemy Lain² watak bace sendiri Okey ? Now Lets Start ~