GİZEMLİ OKULA 1 GÜN

403 17 6
                                    

       
KIZIN SEÇTÎGÎ KIYAFETLER MEDYADA... ÎYÎ OKUMALAR...

Akşam giyeceğim şeyleri hazırlamaya koyuldum. Ne giyeceğimi bilmiyordum. Aslında o okulda giyime önem veriliyor mu onu da bilmiyorum. Bunun gibi birçok soru vardı aklımda. Daha sonra soruları aklımdan atıp tekrar asıl işime döndüm. “KIYAFET SEÇME”. O okula “gizemli okul” diyorum. Okul gizemliyse okulun öğrencileri de gizemli renklerde giyiniyordur. Gizemli renkler çok saçma oldu. Her neyse, karamsar renklerde demeye çalışmıştım. İçimden “amaaann boş ver Melis” dedim. Sonuçta ben kızım. Kızların az da olsa süslenmeleri gerekir. Evett, ne giyeceğimi buldum. Üzerime kirli beyaz bir tunik, altıma nar çiçeği renginde bir dar paça, parlak ve sütlü kahve rengindeki kol çantası, sütlü kahve babetler, nar çiçeği renginde püsküllü küpe, gözlük, son olarak da üzerimdekilerle aynı renkte olan bir taç. Çok mu süslü olmuştum acaba? Yok canım ne süslüsü. Hıımm… Ayrıca bu tacı bana annem almıştı. ;-( Onun seçtiği her şey kusursuzdur. Ağlamadan kendimi durdurmam lazımdı. Bunun için seçtiğim kıyafetleri sandalyemin üzerine koydum. Sonra banyoya girip dişlerimi fırçaladım. Bunu yaparken bile içimden ağlıyordum. Zaten hep böyle yaparım. Her şeyi içime atarım. Dişlerimi fırçaladıktan sonra tekrar odama döndüm. Çalışma masamın üzerinde bulunan ailemin fotoğrafını öptüm. Daha sonra ise yatağıma girdim. Bu gece benim için heyecanlı geçecekti…

GİZEMLİ OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin