Our Little Things 1.Deo

68 6 2
                                    

Zato me je nesto uvek vuklo u London. Ja sam inace rodjena u Rio de Jeneiru. Ovim sam ispunila svoju prvu stranicu novog dnevnika. Imam neku potrebu da pricam sa nekim ko mi nece odgovarati na ono sto mu kazem. A to si ti, dragi dnevnice! -

Skocila sam sa kreveta i odlozila sam dnevnik na sigurno mesto.

Zgrabila sam novi Iphone 5 i pizvala sam Jessicu.

Jessica:Heee... Bella, sta radis?

Ja:Htela sam da te pitam da li zelis da prosetamo kroz park?

Jessica:Moze! Ionako nemamo nista da ucimo!

Ja:Ok, moze za 15 min na cosku?

Jessica:Cekaj me!

Ja:Bye Jess!

Ja:Bye Bella.

Otvorila sam ormar i preturala sam po njemu sve dok nisam nasla jedan sorc i belu majcu na Britaniju. Obukla sam se, obula sam bele starke, zgrabila sam telefon i istrcala sam napolje.

Nailazili su oblaci kao da ce kisa. Ali ipak je bilo tako toplo.

Ugledala sam Jessicu.

Ja:Hej! - mahnula sam joj.

Jessica:Bella tako sam te se uzelela, nisam te videla skoro dva sata!

Obe smo se pocele otkaceko smejati. Ona mi je jedina bff. Gotovo smo nerazdvojne.

Jessica:Idemo u park?

Ja:Hajdemo!

Uhvatila me je za rame i polako smo krenule.

**********

Ja:Kisa!

Uskliknula sam polusrecno. Obozavam kisu! Ustvari volim je samo po toplilom vremenu.

Jessica:Yeah!

Odvaljivale smo se od smeha i skakale po onom pljusku dok su ostali ljudi trcali samo da se sklone od kise. Neznam sta imaju protiv nje...... U prolazu su nas gledali ko dve nadrodirane devojke koje neznaju gde se nalaze ni sta se oko njih desava. Mada mi nismo obracale paznju na njih.

************


Sta kazete za prvi deo? Please komentarisite volela bi da znam da li vam se svidja ili ne. Izvinite ako ima gramatickih gresaka. Love you all!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 07, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Our Little ThingsWhere stories live. Discover now