[𝑯𝒂𝒍𝒍𝒘𝒂𝒚;11:30ᵖᵐ]
ℕ𝕠𝕨, 𝕀'𝕞 𝕠𝕟 𝕞𝕪 𝕨𝕒𝕪 𝕥𝕠 𝕝𝕦𝕟𝕔𝕙 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕞𝕪 𝕗𝕒𝕧𝕠𝕣𝕚𝕥𝕖 𝕥𝕨𝕚𝕟𝕤( 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚕𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚔𝚗𝚘𝚠) 𝕁𝕒𝕔𝕢𝕦𝕝𝕚𝕟𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕁𝕒𝕔𝕖, 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕖 𝕜𝕟𝕖𝕨 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘'𝕤 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕠 𝕘𝕠 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕒𝕥 𝕝𝕦𝕟𝕔𝕙 𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕥𝕙𝕖 ℝ𝕠𝕪𝕒𝕝𝕥𝕖𝕖𝕟𝕤 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕦𝕟𝕔𝕙𝕣𝕠𝕠𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕊𝕒𝕞𝕦𝕖𝕝 𝕨𝕒𝕤 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕒𝕟𝕘𝕣𝕪 𝕤𝕠 𝕥𝕙𝕒𝕥'𝕤 𝕥𝕣𝕠𝕦𝕓𝕝𝕖 𝕚𝕟 𝕚𝕥𝕤𝕖𝕝𝕗,(𝐾𝑎𝑡: 1ˢᵗ 𝐨𝐟 𝐚𝐥𝐥 𝐋𝐢𝐥𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐋𝐞𝐨 𝐚𝐫𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐒𝐚𝐦𝐮𝐞𝐥 𝐢𝐬 𝐦𝐚𝐝;𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐧𝐠'𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐨 𝐠𝐨 𝐝𝐨𝐰𝐧).
𝔹𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕨𝕖 𝕘𝕠𝕥 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕦𝕟𝕔𝕙𝕣𝕠𝕠𝕞, 𝕨𝕖 𝕤𝕒𝕨 𝕤𝕖𝕟𝕚𝕠𝕣𝕤, 𝕛𝕦𝕟𝕚𝕠𝕣𝕤, 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕣𝕖𝕤𝕙𝕞𝕒𝕟 𝕟𝕒𝕥𝕦𝕣𝕠 𝕣𝕦𝕟𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕦𝕟𝕔𝕙𝕣𝕠𝕠𝕞, 𝕁𝕒𝕔𝕢𝕦𝕒𝕝𝕚𝕟𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕁𝕒𝕔𝕖 𝕨𝕚𝕕𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕖𝕪𝕖𝕤 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕒𝕝𝕝𝕨𝕒𝕪 𝕨𝕒𝕤 𝕗𝕦𝕝𝕝 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕡𝕖𝕠𝕡𝕝𝕖 𝕣𝕦𝕟𝕟𝕚𝕟𝕘.
𝕀 𝕤𝕒𝕨 𝕞𝕪 𝕠𝕝𝕕𝕖𝕣 𝕓𝕣𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕄𝕖𝕙𝕜𝕚, "𝘽𝙞𝙜 𝘽𝙧𝙤, 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙚𝙣𝙚𝙙?, 𝙬𝙝𝙮 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙧𝙪𝙣𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙪𝙣𝙘𝙝𝙧𝙤𝙤𝙢?", "𝘓𝘪𝘭 𝘴𝘪𝘴, 𝘞𝘩𝘰 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘚𝘢𝘮 𝘮𝘢𝘥 𝘣𝘺 𝘢𝘯𝘺 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘤𝘦?", "𝘜𝘮 𝘓𝘪𝘭𝘺, 𝘸𝘩𝘺?". ℍ𝕖 𝕡𝕦𝕝𝕝𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕥 𝕙𝕚𝕤 𝕡𝕙𝕠𝕟𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕖 𝕤𝕙𝕠𝕨 𝕃𝕖𝕠'𝕤 𝕀𝕟𝕤𝕥𝕒𝕘𝕣𝕒𝕞 𝕝𝕚𝕧𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕃𝕚𝕝𝕪, 𝔹𝕣𝕚𝕥𝕥𝕒𝕟𝕪, 𝕊𝕒𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕁𝕒𝕔𝕖 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕗𝕚𝕘𝕙𝕥. 𝕎𝕖 𝕒𝕝𝕝 𝕣𝕒𝕟 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕦𝕟𝕔𝕙𝕣𝕠𝕠𝕞 𝕥𝕠 𝕤𝕖𝕖 𝕊𝕒𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕁𝕒𝕔𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕃𝕚𝕝𝕪 𝕒𝕟𝕕 𝔹𝕣𝕚𝕥𝕥𝕒𝕟𝕪 𝕗𝕚𝕘𝕙𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕙𝕦𝕘𝕖 𝕔𝕚𝕣𝕔𝕝𝕖 𝕒𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕪𝕖𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 "𝚂𝚊𝚖 𝚋𝚒𝚝𝚎 𝙻𝚒𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝙹𝚊𝚌𝚎 𝚣𝚊𝚙 𝙱𝚛𝚒𝚝𝚝𝚊𝚗𝚢", 𝕀 𝕥𝕦𝕣𝕟𝕖𝕕 𝕞𝕪 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕒𝕨𝕒𝕪 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕔𝕖𝕟𝕖 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕧𝕖𝕣𝕪 𝕦𝕟𝕔𝕠𝕞𝕗𝕠𝕣𝕥𝕒𝕓𝕝𝕖, 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕀 𝕥𝕦𝕣𝕟𝕖𝕕 𝕞𝕪 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕓𝕒𝕔𝕜, 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕒𝕤𝕥 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕚 𝕤𝕒𝕨 𝕨𝕒𝕤 𝕊𝕒𝕞 𝕡𝕦𝕟𝕔𝕙 𝕃𝕚𝕝𝕪 𝕜𝕟𝕠𝕔𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕖𝕣 𝕠𝕦𝕥 𝕔𝕠𝕝𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕁𝕒𝕔𝕖 𝕫𝕒𝕡𝕡𝕖𝕕 𝔹𝕣𝕚𝕥𝕥𝕒𝕟𝕪 𝕞𝕒𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕖𝕣 𝕡𝕒𝕤𝕤 𝕠𝕦𝕥.𝕎𝕙𝕖𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕗𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕠𝕧𝕖𝕣, 𝕞𝕪 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕 𝕘𝕣𝕠𝕦𝕡 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕊𝕒𝕞 𝕒𝕟𝕕 𝕁𝕒𝕔𝕖 𝕨𝕖𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕝𝕒𝕤𝕥 𝕡𝕖𝕣𝕚𝕠𝕕,( 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒏𝒏𝒂 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒊𝒇 𝑺𝒂𝒎 𝒈𝒐𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒓𝒐𝒖𝒃𝒍𝒆, 𝒉𝒆𝒄𝒌 𝒏𝒂𝒉 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑹𝒐𝒚𝒂𝒍𝒕𝒆𝒆𝒏𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒓𝒐𝒚𝒂𝒍𝒊𝒕𝒚 𝒔𝒐 𝒊𝒇 𝒘𝒆 𝒈𝒆𝒕 𝒔𝒖𝒔𝒑𝒆𝒏𝒅𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈, 𝒂𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒐𝒖𝒓 𝒑𝒂𝒓𝒆𝒏𝒕𝒔 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒔𝒖𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒄𝒉𝒐𝒐𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒆𝒔𝒕𝒓𝒐𝒚 𝒊𝒕)
YOU ARE READING
𝑳𝒐𝒗𝒆 𝑻𝒓𝒊𝒂𝒏𝒈𝒍𝒆♕︎
Любовные романы𝙸𝚗 𝚊 𝚐𝚊𝚌𝚑𝚊 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍 𝚘𝚏 𝙻𝙰, 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚊 𝚏𝚊𝚖𝚘𝚞𝚜 𝚛𝚘𝚢𝚊𝚕 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚝𝚛𝚒𝚊𝚗𝚐𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚝𝚜 𝚘𝚗. 𝙼𝚎𝚊𝚗𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎; 𝙼'𝙽𝚢𝚊 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚎𝚗𝚝𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚒�...