Bodrum'da son günüm

3.4K 75 24
                                    

Evet son gün bu yüzden eve geldik dinlendim .Duş aldım , duştan çıktığımda şok yaşadım tam anlamıyla şok . kafamı kaldırdığımda salonda MERT ve BATI ve yanlarında derya vardı .Batı beni bu halimle gördü olamaz rezil oldum . Üstelik bornozum da kısaydı .yani çok değil ama kısaydı . Kafamda Şehzadeler gibi havlu.Ben bunları düşününce Batının beni süzdüğünü farkettim.Tam anlamıyla rezil oldum .Üstümü giyinip yanlarına gittim .Batı laf attı "sen misafiri böyle mi karşılıyosun" . Hiç istifimi bozmadan , "çatkapı gelenleri böyle karşılıyorum " dedim .

Batı biraz bozulmuştu . Ama ben haklıyım çünkü çatkapı gelmişlerdi , neymiş Mert'in deryaya konuşması gerekenler varmış . Sanki başka bir gün konuşamazlar . Neyse Mert deryaya bir şeyler dedi . Derya şaşırdı ama büyük tepki gösterdi . Ben Batıya "bir şeyler içermesin "dedim . Ama bana bozulmuş gibiydi . "Hayır kalkacağız zaten "dedi .

Gerçekten kendimi kötü hissettim , sonra kendime boşver dedim . Onlar gittikten sonra deryaya "ne oldu Mert sana ne söyledi " "çatlatmasana insanı " "derya kim hakkında " "deryaaaaa " "off tamam senlede konuşulmuyor "

Derya hiç Oralı bile olmadı . Benim son gecem diye hep birlikte (teyzem eniştem derya ) Ankara'nın en güzel restaurant a gittik ordan biz lunaparka gittik teyzem ve eniştem eve geçtiler . ne tesadüf ki Mert ve Batı da orda . Hiç şaşırmadım bunu kesin derya ayarlanmıştır dedim . Benim Yükseklik korkum olduğumdan , Crazy Dance çarpışan arabaya felan bindik ama derya Mert'le oturmak istedi . Sadece 2 bilet olduğundan bizde Batı'yla Binmek zorunda kaldık . Neyse bindik arabaya pist büyüktü ve akşam olduğundan çok kalabalıktı . "Arabayı kim kullanacak " dedi Batı . "Sen kullan istersen dedim " "Tamam Yanıma gel güzellik" demesiyle bende devreler koptu . Derya ile Mert te sürekli bize vuruyorlar , yine bize vuracakken Batı bir manevra yapmış görmeniz Lazım . Neyse derya tutturdu yine oynayalım , 2 bilet daha aldılar , derya yine Mert'in yanına geçince Batı ve ben birbirimize baktık . "Bu sefer sen kullan " dedi emir veriri gibi . "Tamam " dedim geçtim direksiyonun başına . Batıya dönüp "hazır mısın" . "Hiç olmadığım kadar " .

Açıkcası bu cevabı beklemiyordum ama sevindim bir anda . Onlarda yine derya direksiyonda . Her yere vuruyorlar . Bende gıcıklık yapıp deryaya vurmak istedim Ayağım gazda bir bastım , ama yarı yolda pistin kenarına vuracakken Batı direksiyondaki elimi tutup yan çevirdi ama ben yola değil Batıya bakıyordum . Batı bana bakıp "istersen önüne bakmayı dene" ben afalladım biraz , "şeyy ben dalmışım "

Ben yine kullanmaya başladım . Deryaya bir çarptım ki derya kendinden geçti . Ama biz Batı'yla bir gülüyoruz ki karnımız ağırdı . Çarpışan arabadan indik . Mert adrenalin Max a binmek istedi . Tabi derya dünden meraklı . Batı bana bakıp "sen gelmiyor musun "

"Benim Yükseklik korkum var "

Ben Yanımda durur o da binmez sanıyordum ama o telefonunu elime tutuşturup sana emanet dedi .

Tamam dedim . Keşke benim Yükseklik korkum olmasaydı dedim o anda .ÖKÜZ . Neyse bende ordaki kafeye gidip bir kola içtim . Batı'nın telefonunun bende olduğunu unutmuştum. Açtım , ama tuş kilidi vardı . 2580 denedim çünkü herkes onu yapıyor ama olmadı . Takımların kuruluş tarihini denedim olmadı , aynı yaşta olduğumuzdan doğum yılını denedim . Eveeeet iştee bu oldu . Hemen mesajlara girdim ama Derya nın bağırışıyla direk kapattım telefonu . "Efendim derya ""kızım çok eğlendik yaa" Mert : "biz sizi evinize bırakalım dedi " biz her ne kadar olmaz desekte bıraktılar .

Deryalardaki son gecemdi .derya duşa girince bende direk onun odasına gittim .Günlüğünü okdum . Bu kötü bir şey ama Batı yı hala seviyor muydu emin olmam lazımdı.

Günlüğünü açtığımda direk Doğu adını gördüm . Ve günlüğünde doğudan bahsediyor du . Batı hakkında birsey yoktu .

Kuzenimin günlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin