ilhamperest BÖLÜM1

51 3 2
                                    

                                                                İLHAMPEREST BÖLÜM 1

       Kafamı masanın üstüne koymuş duvara bakar bir şekide yaklaşık bir saattir bekliyordum.

        

         İlhamla bu aralar yıldızımız barışmıyordu. Ben bir konservatuar öğrencisiydim ve hayat sadece Akdeniz Akşamları'yla geçmiyordu.O an şunu anladım ki duvardan ilham almak kadar zor bir şey yok bu hayatta.

         

            Sonra öyle bişey oldu ki.Kafamın üzerinde kocaman bir ampul yandığına yemin edebilirdim.Evet kafamdaki renksiz çiçekler renklenmeye,kurumuş yapraklar yeşermeye başlamıştı.benden kaçar mı? Tabi ki de hayır.

             

           Kağıt ve kaleme sarılmak için masaya doğru bir hamle yaptım.Önümdeki kitap yığınını ise ancak  takılıp düştükten sonra farkedebildim.Elimdeki kahve fincanı bana ihanet edercesine içindeki kahveyi üzerime boşalttı.

              Şu an içimden ağlamak geliyordu ama ben oturup kahkaha atmayı tercih ettim.Sonra amacımı hatırladım.Tişörtümü değiştirmeden masaya koştum ve ilham mahsullerimi kağıda dökmeye başladım...

Sensiz yokum bu aralar 

Yalnız, sessiz ve çaresiz

Sensiz yıkım bu odalar 

Renksiz solgun ve perdesiz 

Kaçmalar,koşmalar

Bakışmalar duvarlarla 

Hayaller kurmalar

mutlu biten masallarla

Hep sensiz 

Bitmeden,tükenmeden 

Sevmeden,sevilmeden 

Gülmeden birlikte 

Bilmeden,bilinmeden

Dur gitmeeee

Ey aaaaaşk

Hiç bitme

           Yazımın pek güzel olduğunu söyleyemem yazarken elimin titremesini de hesaba katarsak yazılar karman çormandı ama bunu önemsemeden kağıdı aldım.

             Dosyanın içine gelişigüzel bir şekilde yerleştirdikten sonra yazdıklarımı diğerlerine göstermek için kapıya koştum.Çıkarken bakışlarım aynayla çarpıştı ve halimi görünce derin bir  "Ooooooooof" çektim.

             Saçlarım elektrik çarpmış gibi, kıyafetlerim kırışmış ve kahveye bulanmış ,ayağımda pofuduk ev ayakkabıları...   

           Dosyayı kapının önüne bırakıp yatak odasına koştum.Tişörtümü kirli sepetine attım üzerime siyah ve oldukça salaş kazağımı geçirdim. Altına siyah dar pantolon .Saçıma acele bir fön çekip açık bıraktım. İşte oldu. 

              Aynaya son pozumu verip tekrar kapıya. Koştum botlarımı giydim tam kapıyı çekecekken unuttuğum bişey olduğunu anladım.

İLHAMPERESTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin