Taşınma

82 5 1
                                    

(Kendinize istediğiniz ismi seçebilirsiniz ben hikayede Olivia diye bahsedeceğim.)

Olivia: 10.000. defa baba daha havalimanına ne kadar var dediğimde babamın yüzündeki ifadeyi görmeniz lazımdı,
Ohh pardon daha tanışmamıştık doğru ya ben Olivia babam ile beraber yeni evimize taşınıyoruz,annemi sorarsanız ben doğduktan bir kaç yıl sonra hastalanıp ölmüş.Yüzünü bile hatırlayamıyorum.Birde abim var o da yurtdışında (Kanadada) üniversite okuyor.Artık ailemi tanıdığınıza göre neden yeni bir eve taşındığımızı anlatayım aslında çok da karmaşık bir nedeni yok babam ünlü bir markada yönetim kurulu başkanı,aslında babam nerdeyse dünyaca ünlü bir iş adamı olmasada kendi sektörü arasında ünlü bir iş adamı sayılabilir ama herneyse,eskiden NYC de otururduk ama artık LA' a taşınıyoruz lafı çok uzattım biliyorum hemen açıklayayım babam eskiden NYC deki şirkette çalışıyordu ama şimdi patronu babamı LA daki şirkete yönlendirdi çünkü tüm şirketlerin kalbi LA daki şirketti. Tamam ama neden diye sorarsanız babam bir nevi terfi olmuş gibi bir şey  oldu artık buradaki şirletin başında.

••••••••••••••••••••••••••••••••

Olivia:Babaaa artık vardık mıııı?
(Babanızın adı Matt)
Matt: Sonunda geldik, bir kaç saat daha yolumuz kalsaydı beni sinir krizinden öldürürdün kızım dedikten sonra tatlı bir gülümsemeyle bana baktı.
••••••••••••••••••••••••••••••••••
Babam kapımı açtıktan sonra ona sımsıkı sarılıp,
Beni hiç bırakma baba olur mu? Dedim
Babamda "Merak etme seni hiç bırakmıyacağım" diye karşılık verdi.
Valizimizi görevliler aldı ve uçağa doğru hız adımlarla yürümeye başladık çünkü çok trafik olduğundan biraz da olsa geç kalmıştık.
••••••••••••••••••••••••••
Uçağa vardığımızda kalmasına son 3 dakika vardı.
LA' da en çok yapmak istediğim şey yenilmezler ile tanışmaktı, birde sevgili yapmak ama şimdi onu boşverin.
Yenilmezlerin büyük hayranı sayılamazdım ama seviyordum işte havalı geliyordu.
••••••••••••••••••••••••••
Matt: Olivia uyan hadi geldik.
Olivia:Baba beş dakika daha.
Matt: Tamam kızım sen geri uç iyi uykular.
Olivia:Tamamdır baba görüşürüz.
Babam yüzüme elindeki su şişesinden yüzüme su atınca,
bir anda yerimden fırladım ve hemen el bagajımı aldım ve uçaktan indik.
•••••••••••••••••••••••
Ve yeniden yola çıkmıştık yepyeni bir hayata doğru.
Daha doğrusu evimize.
•••••••••••••••••••••••
Ben yine yol boyunca uyudum tabikide❤️.
Babam geldiğimizde beni uyandırdı ve eve girdiğimizde tüm eşyalarımız yerli yerindeydi.
(Babam birkaç görevli tutmuştu, eski evimizdeki eşyaları taşımak için.)
Hemen odama çıktım daha doğrusu odamı aradım ama neyse elinde sonunda odamı buldum.
Yatağıma yattım ve yarınki okulu düşündüm.
Acaba arkadaş edilebilecek miyidim?
Saat de geç olmuştu babam dışarıdan pizza söyledi ve yedik sonrada babama iyi geceler öpücüğü verip uyudum demek isterdim ama uyuyamadım çünkü yarın için çok heyecanlıydım.
Sabaha kadar hiç uyumadım.
Babam beni uyandırmaya geldiğinde ben zaten uyanıktım.
Üstüme bir kaç bir şey giyip,

Üstüme bir kaç bir şey giyip,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

aşağı indim.
••••••••••••••••••••••••••••••••
Matt:Günaydın kızım
Olivia:Günaydın babacım.

Eğer devamını isterseniz yazmayı unutmayın❤️❤️❤️❤️❤️❤️
İlk kitabım yanlışlarım olabilir lütfen görmezden gelin 😽

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 13, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Peter Parker ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin