°My Camzi..👄°

115 5 1
                                    


Lauren's Pov:

[???]: Lauren, come on you need to eat..

{LJ}: I don't want to Normani!. Just leave me alone... Please..

I told Normani, basically I just won't leave my bunk bed. I can not stop crying.
The only thing I want next to me.. Is my Camzi.

But, now that she is gone. And in a safe place for her. However, there was this incident that happen between Camila and I.

It was when we had to share a bed and hotel room together. The first time we had our kiss.. Yeah, of course we decided to keep it a secret between us.

   *𝐅𝐥𝐚𝐬𝐡𝐛𝐚𝐜𝐤*

𝐂𝐚𝐦𝐢𝐥𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐚𝐫𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐢𝐥𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐥𝐥𝐰𝐚𝐲. 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐨𝐮𝐫 𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐇𝐨𝐰𝐞𝐯𝐞𝐫, 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫.

𝐒𝐨 𝐈 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐚𝐬𝐤 𝐡𝐞𝐫..

{𝐋𝐉}: 𝐚𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐂𝐚𝐦𝐳𝐢?.

𝐋𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐡𝐞𝐫, 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐥𝐮𝐬𝐡 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐭𝐨𝐨.

[𝐂𝐂]; 𝐮𝐦.. 𝐍𝐨 𝐲𝐞𝐚𝐡 𝐈'𝐦 𝐟𝐢𝐧𝐞 𝐋𝐚𝐮𝐫𝐞𝐧..

𝐈 𝐬𝐡𝐫𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐨𝐧 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠. *𝐑𝐢𝐧𝐠*.. 𝐖𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐦𝐲 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞.

𝐆𝐫𝐚𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞, 𝐈 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐓𝐲 𝐬𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐚𝐠𝐞. 𝐓𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐧𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐲 𝐩𝐢𝐜𝐬, 𝐚𝐫𝐫𝐠  𝐩𝐞𝐫𝐯. 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐲 𝐈'𝐦 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐝𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐮𝐲.

[𝐂𝐂]; 𝐮𝐦.. 𝐋𝐚𝐝𝐢𝐞𝐬 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭..

𝐒𝐚𝐲𝐬 𝐂𝐚𝐦𝐢𝐥𝐚 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐨𝐩𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫  𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞. 𝐈 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐢𝐧. 𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐲𝐩𝐞 𝐨𝐟 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐝𝐚𝐭𝐞. 𝐓𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐚 𝐠𝐞𝐧𝐭𝐥𝐞𝐦𝐚𝐧.. 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 "𝐡𝐞𝐫"..

[𝐂𝐂]; 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰, 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧  𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐫 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭..

{𝐋𝐉}: 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐂𝐚𝐦𝐳..

𝐀𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐈 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐡𝐞𝐫, 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬 𝐈 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐞𝐝. 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐫.

*************

𝐌𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬 𝐡𝐚𝐬 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐞𝐝, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐨𝐟 𝐮𝐬 𝐡𝐚𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐫 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐬. 𝐍𝐨𝐰 𝐰𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐛𝐞𝐝.

° ₲Ʉ₳ⱤĐł₳₦ ₳₦₲ɆⱠ°  { ℂ𝕒𝕞𝕣𝕖𝕟}Where stories live. Discover now