@ebrryce ye ithaf ediyorum :D
Elim ayağıma dolaşmıştı ne yazacağımı,ne yapacağımı bilmiyordum,soğuk kanlı olmalıydım ne kadar onunla ilgili hayaller kursamda onu sevsemde o en yakın arkadaşımla çıkıyordu.
Ben: ? Koydum ve büyük bir savaş verdikten sonra enter a bastım,anında cevap verdi.
O:Şey dün baya seni izledim de çok güzel basketbol oynuyorsun şey senden bişey istesem yazdı.
Elim ayağıma dolaşmıştı beni övmüştü, yanağımdaki gamzenin çıkmasına engel olamadım.
B: Söyle bakalım. Yazıp yolladım.
O:Bana basketbol oynamayı öğretirmisin ? Yazdığını okuyunca çok şaşırdım ve mutlu oldum biraz da hüzün vardı içimde ne yazıcağımı düşünmeye başladım
B:Kursa gidebilirsin. Yazdığıma ne kadar üzülsemde şerefsizlik yapmayacaktım.
O:Annem gitmem için çok ısrar etti ama ben gitmek istemiyorum çünkü eski sevgilim de orda daha yeni ayrıldık ve o piçi görmek istemiyorum.
B:Nasıl ya ? Şu an çıktığın yok mu ? Yazıp yolladım.
O: Saat 1 de orda olurum ;) diye cevap verdi yarım saatim vardı, dolabımın karşısına geçtim beyaz bol tişörtümü ve lakers şortumu yatağın üzerine atıp banyoya girdim duş alıp saçlarıma kurutma makinesiyle şekil verip üzerimi giyindim ve parfüm sıktım en son deri bilekliklerimi de bileğime dizip topumu odanın köşesinden aldım, sırt çantama üç şişe su yedek tişört koydum cüzdanımı da içine atıp elime aldığım kapşonluyu çantanın koluna astım tam evden dışarı çıkarken sadece maçlarda giydiğim ayakkabılarımı gördüm bana cidden çok uğurlu geliyordu. ........ ayakkabılarımı da giydim son olarak anneme haber verip sahaya ilerledim kimse yoktu Helin'i beklerken tek başıma oynamaya başladım oynarken terliyordum ve tişört vücuduma yapışıp kaslarımı belli ediyordu köşeye attığım çantamdan suyu çıkartıp içmeye başladım sonunda kalan biraz suyu da kafamı öne eyip kafama döktüm saçlarımı savurup kafamı kaldırdığımda karşımda Helin'i gördüm tellere yaslanmış beni gülümseyerek izliyordu saçları açıktı ve rüzgârdan uçuşuyordu üzerinde beyaz tişörtü ve kısacık şortu vardı güzel bacakları ortadaydı,sırtındaki çantayı benimkinin yanına attı.
-Beni kırmayıp geldiğin için teşekkürler dedi ve saçlarını öne eyip ev topuzu yaptı ve yerde duran topu aldı hızla bana attı topu tek hareketle tutup potaya attım.
-İşte bu kadar basit dedim gülümseyerek yanıma yaklaşıp elini yanağıma koydu.
-Oha senin gamzen mi var ?dedi bu sefer o gülümseyerek,bişey demeden topu ona attım biraz çırpınsada yakaladı potaya attı ama girmedi.
-Atarken bileğini bükmeyi dene ve kareyi hedef al zıplarsan daha rahat atarsın dedim ve topu tekrar ona attım derin bir nefes alıp topu zıplayarak attı ve uçan tişörtünden tenini gördüm bana gülümseyerek baktı ve attım diye bağırdı koşup bana sarıldı en doğrusu atladı ayakları havadaydı,hareketsiz duruyordum ellerimi titrek bir şekilde beline sardım sevgilisi olsa bana böyle davranamazdı dimi ?
Kucağımdan indiğinde bana bakmaya başladı tam gözlerimi içine bakıyordu.
-Sevgili varmı ?diye sordum başımı öne eyip saçlarımı karıştırarak.
-Hayır dedi gülümseyerek ve tekrar yanıma geldi ve gözlerime bakmaya başladı ama benim gözlerim bir anda dudaklarına kaydı aramızda çok az bir mesafe vardı kollarını boynuma doladığında bende ellerimi beline yerleştirdim ve o şeftali renkli dudaklarıyla dudaklarımı birleştirdim.
-Bence artık bir sevgilin var dedim gülümseyerek elimi tutup
-Bence de dedi ve topu alıp potaya attı.
-Bir maça ne dersin sevgili diyip gülümsedim.
-Tamam diyip oynamaya başladık bitmişti tabi ki kazanmıştım baya bir oynamışız hava kararmıştı çantaların yanına ilerleyip tişörtümü çıkarttım yere oturup su içtim ve çantamdan yedek tişörtümü çıkartıp üzerime geçirdim.
-Hadi seni eve bırakıyım diyip ayağa kalktım hava soğuk değildi ama esiyordu çantamdan kapşonlumu çıkartıp üzerine giydirdim elimi tuttu ve yürümeye başladık o sokağa girdiğimizde birileri kavga ediyordu iki çocuk yerdeki çocuğu tekmeliyordu,Helin elimi daha aıkı tutup arkama geçti.
-Bu o eski sevgilim.dedi uzak olduuğu için yerdeki çocuğun yüzü belli olmuyordu ama sesi geliyordu.
-Ne istiyosan yaptım senin yüzünden kardeşimi kaybettim diye bağırdı ayaktaki çocuk birtane daha tekme atıp.
-Ama engel olamadın diye bağırdı ne yani Çağdaş benim için mi yapmıştı bunları daha fazla dayanamayıp hızla yanlarına gittim ve Çağdaşa tekme atan çocuğun üzerine çıkıp yumruk atmaya başladım Helin'in eski sevgilisi olduğu için hiç acımadım daha da hıslanıp hırsımı aldım diğer çocuk tam bana vuracağında Çağdaş hızla yerden kalkıp ona yumruğunu geçirdi,şimdi ikisi de yerde yatıyordu.
-Özür dilerim kardeşim diyip bana sıkıca sarıldı bende sarıldım etrafıma baktığımda Helin yoktu...