Davadan sonra üzerime bir ağırlık çöktü. Halâ ağlıyorum sanırım. Zaten böyle bir günde üzülmekten başka bir seçeneğim yok. Babamda kalmak istemediğimi daha önce dile getirdiğimden annemde kalacaktım. Çünkü hayatım boyunca bana babalık yapmayan bir babayla kalmayacaktım heralde.
Sabah oldu babam evi bize bıraktığından halâ eski evimizdeydik. Babasız bir sabaha uyanmak zor oldu. Birde bugün yeni okuluma başlıycam zaten herşey üst üste geliyor. Arkadaşlarımdan ayrılmak gerçekten zor oldu. Artık lise 4. öğrencisiyim. Kıyafetlerimi giyindim ve evden çıktım. Kavgasız bir gün ne kadar değişikmiş.
Kulaklıklarımı taktım ve yürümeye başladım. Yürürken aklıma babamla eskiden tatile gittigimiz zamanlar geldi. Babamla denize giriyorduk mesela. Birden bir korna sesiyle kendimi yerde yatıyor ve üzerimde bir erkek!. "İyi misin?" diye sordu bana. Ben direk "Ne işin var hemen kalk üzerimden" diye bağırdım. Ayağa kalktı ve elini kalkmam için uzattı. O kadar yakışıklıydı ki nerdeyse ona aşık olucaktım. Aman! Kendine gel Ada diye kendi kendime mırıldandım. Bu çocuk bana arabanın çarpmasını engellemişti. Kalkıp ona "teşekkür ederim. Hayatımı kurtardın" dedikten sonra gülümsedim. O da bana "Böyle güzel bir kıza bişey olmasına izin veremezdim." dedi ve gülümsedi. Bu ya çok yavşak her önüne gelen kıza iltifat ediyor. Ya da bu bana özel birşey. Kafamı karıştırdı.. Bende beni kurtardığı için yüzüne gülümsedim yapmacık da olsa. Bana ismini söyledi. "Bu arada ben Buğra." ismini öğrenmiştim. Ama onun ismini öğrenip elime ne geçecekti ki.. Benim ondan önemli sıkıntılarım vardı ailem gibi mesela. Benden uzun olduğu için eğilip yüzüme baktı ve "senin adın ne?" dedi. Bende ona "Ada" diye cevap verdim. "Memnun oldum" dedi ve daha sonradan ekledi "Benim işlerim var görüşürüz dikkatsiz kız" dedi ve gülümsedi. Çok değişik bir tanışma olmuştu. Garip.. Sanırım gideceği yere geç kalmış gibiydi. Yollarımız ayrıldı. Saate baktım "yuh o da ne!" okula geç kalmışım. Hızlı adımlarla okula yürüyodum uf bide ilk günden geç kalmak saçma geliyor bana. Müdürün yanına gittim ve sınıfımı öğrendim. "Merhaba okulumuza hoşgeldin." dedi müdür. "Hoşbuldum" dedim ve sınıfımı öğrenip yürüdüm. "Hıım.. 12/B iyiymis." diye konuştum kendi kendime. Okuldan hiçkimseyi tanımıyordum ve tanımak da istemiyorum açıkçası.